[Luypaers NL] White Caiman 2 stuks

Pakje in de pocket, blij om nu ook de video te zien en een beetje hopen dat er weinig wind staat de 31ste!

Had deze al besteld. Had de zilverfonteinen van Funke al gezien. Ging er vanuit dat het verschil niet heel groot zou zijn.

Prachtige fonteinen in al z'n eenvoud. Gaan goed hoog ook zo te zien. Gaan we ook naar op zoek, de rest van Luypaers (buiten de Komodo Dragon) laten we maar even links liggen...

Geeft ook wel een indruk over de Gouden Funke versie met de beschrijving zoals hierboven gemeld.

Mooie combi aan de zijkanten een White Caiman en dan in het midden de springteufel als surprise. Idem met de combi komodo en 2 goldfontänen

Een NL-fontein mag inderdaad zowieso niet meer dan 100gr. kruit bevatten. Maar als deze van dezelfde kwaliteit is als de fontein in de Komodo Dragon en/of Springteufel dan zit het wel goed qua kwaliteit en hoogte!

Een fontein mag gewoon tot 500 gram kruit bevatten hoor. Alleen niet in één enkel compartiment, per compartiment mag het inderdaad 100 gram zijn. Of is er weer eens iets stiekem veranderd in de wet en dat dit ook niet meer mag?

Een fontein mag gewoon tot 500 gram kruit bevatten hoor. Alleen niet in één enkel compartiment, per compartiment mag het inderdaad 100 gram zijn. Of is er weer eens iets stiekem veranderd in de wet en dat dit ook niet meer mag?

Volgens mij is het altijd al zo geweest dat in NL een enkelvoudige fontein max. 100 gram mag bevatten. Ga je meerdere fonteinen combineren, dan wordt het artikel anders geclassificeerd zoals bijv. een cake of compound. Van beiden zijn meerdere voorbeelden te vinden, maar dan is de officiële classificering in ieder geval geen fontein meer.

Volgens mij is het altijd al zo geweest dat in NL een enkelvoudige fontein max. 100 gram mag bevatten. Ga je meerdere fonteinen combineren, dan wordt het artikel anders geclassificeerd zoals bijv. een cake of compound. Van beiden zijn meerdere voorbeelden te vinden, maar dan is de officiële classificering in ieder geval geen fontein meer.

Crackling Crystal bevat 500gram. Zena Ragnarok ook.

Tja... het is een goed presterende fontein, maar meer ook niet. Niet voor niets dat er al een aantal reacties zijn van leden die hem willen combineren. Daar is hij ideaal voor.

Klopt inderdaad, een fontein mag 100 gram totaal hebben en bij gebruik van meerdere tubes 200 gram maximaal. De Crackling Crystal is een combinatie product en dan mag er 500 gram gebruikt worden ( zit een kleine mine in en voor de rest meerdere tubes met fonteinen ). Ik ken de grammen niet van dit product maar op het filmpje loopt ie helemaal soepel dus het lijk me geen fontein compound ( anders zie je 'm ff stoppen en dan overgaan tot de 2e tube ), hij lijkt gewoon een hele tube te zijn dus 100 gram. Met de kwaliteit van de Springteufel en die 250 grams Funke fontein. Echt mooi spul dit!

Dit zijn ideale (stille) fonteinen om te bewaren en buiten de jaarwisseling nog eens af te steken, hierom doosje extra erbij gekocht.

Is dus de omlabeing van deze

En de 5M Goldfontänen-Mix die nog geen eigen video heeft gekregen bevat de ''5m Fontäne Blau-Gold'' en "5m Fontäne Violett-Gold" waarvan Funke al video's heeft geüpload.

Is dus de omlabeing van deze

En de 5M Goldfontänen-Mix die nog geen eigen video heeft gekregen bevat de ''5m Fontäne Blau-Gold'' en "5m Fontäne Violett-Gold" waarvan Funke al video's heeft geüpload.

Een pagina terug staat de officiële video al!!

Weet ik maar bij de Funke video kan je de fontein nog per 2 zien vanaf 1:35 en dat geeft de consistentie van deze fonteinen wat beter weer

Back
Bovenaan