Madmax
VWC lid
gaat op het filmpje zoals het lijkt goed hoog. Overigs zal het leuk zijn als die andere een rode kleur heeft is het een silberturm xxl
Het zijn bonzaiboompjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gaat op het filmpje zoals het lijkt goed hoog. Overigs zal het leuk zijn als die andere een rode kleur heeft is het een silberturm xxl
De rechter klopt ja had ik nog niet gezien XD. Die andere lijkt wel een 'normale' boom te zijn. Maar goed ben benieuwd 2 van besteld (4 dus in totaal)Het zijn bonzaiboompjes
Een NL-fontein mag inderdaad zowieso niet meer dan 100gr. kruit bevatten. Maar als deze van dezelfde kwaliteit is als de fontein in de Komodo Dragon en/of Springteufel dan zit het wel goed qua kwaliteit en hoogte!
Een fontein mag gewoon tot 500 gram kruit bevatten hoor. Alleen niet in één enkel compartiment, per compartiment mag het inderdaad 100 gram zijn. Of is er weer eens iets stiekem veranderd in de wet en dat dit ook niet meer mag?
Volgens mij is het altijd al zo geweest dat in NL een enkelvoudige fontein max. 100 gram mag bevatten. Ga je meerdere fonteinen combineren, dan wordt het artikel anders geclassificeerd zoals bijv. een cake of compound. Van beiden zijn meerdere voorbeelden te vinden, maar dan is de officiële classificering in ieder geval geen fontein meer.
Crackling Crystal bevat 500gram. Zena Ragnarok ook.
Volgens mij is het altijd al zo geweest dat in NL een enkelvoudige fontein max. 100 gram mag bevatten. Ga je meerdere fonteinen combineren, dan wordt het artikel anders geclassificeerd zoals bijv. een cake of compound. Van beiden zijn meerdere voorbeelden te vinden, maar dan is de officiële classificering in ieder geval geen fontein meer.
Is dus de omlabeing van deze
En de 5M Goldfontänen-Mix die nog geen eigen video heeft gekregen bevat de ''5m Fontäne Blau-Gold'' en "5m Fontäne Violett-Gold" waarvan Funke al video's heeft geüpload.