Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 150 euro's laten gaan?
goed gedaan hoor helaas is black friday wat langs me afgegaan. geniet van deze topper!Hier hetzelfde. Ik had deze sowieso al op de verlanglijst staan voor vooralsnog leek €160,- al een scherpe prijs voor deze compound. Nu daar ineens €50,- vanaf ging heb ik er gelijk 2 besteld. Heel erg blij mee!
Ik had hem live gezien vorig jaar en hij viel voor mij echt hard tegen, bovenstaande dingen precies de reden waarom ik hem heb laten staan, zelfs voor de actieprijsDe Black Panther heb ik zelf vorig jaar gehad. Mooie kleuren maar daar houdt het dan ook gauw op. Gaat veel te hoog en burst is echt benedenmaats. Leuk geprobeerd, maar niet nog een keer. De gemiddelde 100sh 30mm deed het tien keer beter.
Ja was ik al bang voor. Mooier als asiatic cheetah? Lijkt me niet zeker. Dat was namelijk onze mooiste 100s bak ooit
Zat deze in een kooi of was het 1.4G net als de Azul van Funke?De Black Panther heb ik zelf vorig jaar gehad. Mooie kleuren maar daar houdt het dan ook gauw op. Gaat veel te hoog en burst is echt benedenmaats. Leuk geprobeerd, maar niet nog een keer. De gemiddelde 100sh 30mm deed het tien keer beter.
De Funke Azul bevatte zeker wel een kooi, heb nog nooit zo’n k*t kooi gehadZat deze in een kooi of was het 1.4G net als de Azul van Funke?
Ja, zat bij mij vorig jaar in kooi.Zat deze in een kooi of was het 1.4G net als de Azul van Funke?
Ja deze zat in kooiZat deze in een kooi of was het 1.4G net als de Azul van Funke?
Dan had de winkelier hem er bij mij al af gehaald zeker was de enige 100 sh bak zonder kooi bij mij dat jaar. Ik weet niet meer wat er op de doos stond 1.3 of 1.4GDe Funke Azul bevatte zeker wel een kooi, heb nog nooit zo’n k*t kooi gehad![]()
Oke pffffAls ik het me goed herinner zit deze zelfs in zo'n heerlijke dubbele kooi![]()
Dan had de winkelier hem er bij mij al af gehaald zeker was de enige 100 sh bak zonder kooi bij mij dat jaar. Ik weet niet meer wat er op de doos stond 1.3 of 1.4G
Oke pffff
Ik twijfel om hem toch een keer te kopen voor €149.