[Luypaers NL] Black Panther

Vorig jaar had ik 'm voor 110 in een actie. Dat vond ik achteraf al op het randje. Het is een mooie box met fraaie kleuren maar schiet erg hoog waardoor de echte beleving een stuk minder was. Ik zou 'm persoonlijk niet adviseren voor €149,-.....
Oke dan ga in het niet doen thanks

Besteld, wil hem dit jaar meemaken. Op het filmpje van Raider ziet die er prachtig uit. Lokaal waren er nog 4 op voorraad gelukkig.
Echt een top product! Één van mijn favoriete Nederlandse producten tot nu toe. Ondanks de harde wind in het Noorden tijdens O/N 22 hield hij heel goed staande. De Dahlia's waren groot en bleven lang hangen, waren echt mooi van kleur. Mooie aankoop dus!:yes:

Laatst bewerkt:
Ik wil hem dit jaar ook halen de kleuren vind ik geweldig. vond nog een winkel met genoeg voorraad in het oosten
En wat kost hij daar?
Ik vond hem in Friesland voor €149 en in Zwaag voor €165.
Ik twijfel enorm omdat ik zoveel verschillende ervaringen lees over deze box

En wat kost hij daar?
Ik vond hem in Friesland voor €149 en in Zwaag voor €165.
Ik twijfel enorm omdat ik zoveel verschillende ervaringen lees over deze box
169,50 dat wel.
Ik ben een kleuren fan en wil het label ook houden dus dat is hij me wel extra waard

Zojuist gescoord voor €120 in een vuurwerk veiling.
Dat is wel een goede deal ik ben benieuwd
Als je een kleurenliefhebber bent zoals ik gaat deze zeer goed bevallen. Afgelopen oud & nieuw gehad en deed het goed al waren sommige boeketten wel aan de kleine kant. Effecten blijf wel lang hangen. Heb nog wel beedmateriaal zou is kijken of ik deze kan uploaden.

Zie hem zo alleen bij Franeker staan. Das geen Flevoland natuurlijk, maar deze box is al uitlopend

Back
Bovenaan