[Luypaers NL] Barbary Lion

Hier mee begonnen om 00:00 uur. Pareltje hoor. De Tails gingen mooi hoog en de timing was super.

Mooi, maar meer dan een opgevoerde romeinse kaars in waaiervorm is het toch niet. Lijkt me.
Dat lijkt misschien zo, maar Romeinse kaarsen die zo hoog gaan met mines heb ik nog niet gezien in NL consumenten vuurwerk.

Zelf had ik deze ook in de straat. Heel er mooie sierlijke en vooral kleurrijke waaier. Vooral de kippenbloed kleur vond ik mooi gevonden :)

Vond 'm ook heel erg gaaf. Bijzonder heldere kleuren met dikke blinker mines. Publiek was onder de indruk van deze mooie kleurtjes die in de mist natuurlijk extra mooi uitkwamen! :yes:

Is iemand bekend met de karton inhoud?

De kartoninhoud weet ik niet 100% zeker, maar de Barbary Lion is een omlabeling van de Rainbow Wiper 42sh van Argento. De kartoninhoud van de Rainbow Wiper is 4/1, dus ga er vanuit dat dit hetzelfde is voor de Barbary Lion (komen immers uit dezelfde Fünke fabriek).

Deze cake helaas zelf niet gehad, maar hoop hem dit jaar eens tijdens een demo of een show in actie te zien. Ziet er op film erg fraai uit.

Ik vind dit eigenlijk dan weer een omlabeling van de It's Mine. Identieke cake volgens mij? Wel erg mooie tails dit hoor!

Prachtige inderdaad. Niet identie aan de It's Mine. Die was wat groter, had meer schots meen ik.

Volgens mij vrij identiek en evenveel schoten toch? Van wat ik me kan herrinneren. Of ieder geval zo goed als identiek aan de Belgische variant, de Sensation. Alleen komt hier paars heel mooi naar voren, echt prachtig! Voor het betere effect zou ie wat langer moeten duren maar dat kan je oplossen door er 2 overlappend door te lonten.

Ik vind dit ook een onbekende topper, zeker voor het geld. 28 euro adviesprijs, voor een dikke 42shots waaier met super heldere kleuren. Wie wil dat nou niet. Heerlijke start voor een projectje, rustmoment in je show, of stand-alone om lekker van te genieten.

Stiekem he, zijn die stille effecten stuk voor stuk prachtig. En dan doel ik niet op burstloze potjes, maar op dikke strakke tails, crossettes en falling leaves. Of knetterwolken, of spinners.

Nooit echt opgevallen eigenlijk, maar helemaal mee eens Pim. Erg leuke waaier dit en vind de prijs ook wel goed te doen. De tips zijn wel erg vel en die neon kleuren vind ik helemaal geweldig. Mooi ding!

Deze in 2019 geschoten. Toppertje hoor! De kleuren zijn mooi fel en het tempo is wat mij betreft perfect.

Back
Bovenaan