Lumberjack [Compound]

Films zijn wat later, want dit is de productie die ze vastleggen. :)

Make that the cat wise. Als het productie van compound was dan zouden we toch een film van een compound zien? Dit zijn duidelijk in stukken gefilmde losse cakes. Dit lijkt me eerder een film die een importeur kan gebruiken om te kiezen wat ze geproduceerd willen hebben. En die keuze maakt men uit samples toch?
Als ze toch aan het wachten waren en dit wel productie is dan hadden ze beter een weekje langer gewacht om een film te maken van een compound die al wel in de doos geplakt en doorgelont was. :D

Dan ben jij die cat momenteel. Maar hier zijn de compounds geschoten, ze hebben de pauze bij de overgang soms iets geknipt, maar als je naar de rook kijkt die er nog hangt, zie je het zelf ook dat ie niet los is geschoten.
Ik heb zelf het originele filmpje gezien zonder de knip en bewerking, dus wees gerust, je ziet hier de compound en dus blijkbaar ook productie, alles zojuist nagevraagd. :wink:

Dan ben jij die cat momenteel. Maar hier zijn de compounds geschoten, ze hebben de pauze bij de overgang soms iets geknipt, maar als je naar de rook kijkt die er nog hangt, zie je het zelf ook dat ie niet los is geschoten.
Ik heb zelf het originele filmpje gezien zonder de knip en bewerking, dus wees gerust, je ziet hier de compound en dus blijkbaar ook productie, alles zojuist nagevraagd. :wink:

Waarom knippen dan, te lange pauzes of zo ?

Echt hele vette combinaties en kleuren! Als hij zo ook als productie uit de verf komt dan is naar mijn gevoel het een van de betere compounds van dit jaar

Hele mooi een bijzondere box! Meestal zie je toch dat de grote boxen soms saai kunnen worden of toch niet zo spectaculair zijn.

Deze heeft wel alles! Deze komt zeker op de wishlist!

Deze is vanavond geschoten op de demo van Coppelmans in Oss. Windkracht 5 dus geen ideale omstandigheden. Veel afwisseling maar ik vind hem erg wisselvallig. Sommige stukken waren de boeketten behoorlijk groot maar dan daarna weer te klein en dat ook met de tails. De spinners in het middenstuk waren prima zeker met de wolken kraak erbij. Maar dan daarna V shape met kleine rare wolkjes ertussen die amper opvallen.

Had hem ook op mijn lijst! Degene hierboven omschrijft duidelijk zoals hij zich presenteerde bij Coppelmans...

Wordt vanavond ook geschoten bij vuurwerkstunthal demo in Elst.
Erg benieuwd naar deze bakScreenshot_2018-12-22-13-37-17-45.jpg

Back
Bovenaan