Lumberjack [Compound]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6831
Artikelnaam: Lumberjack
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 3228 gram
Aantal schoten: 282 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Het pronkstuk van China Red is de Lumberjack. Een compound van 2x 4 cakes met in totaal 4 kg kruit. Een totale show van 282 schots waar niet alleen de buren maar de hele straat nog lang over zullen praten.
Max. tube diameter: 20/25/30 mm.
Tijdsduur: 150 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: 249,00
Voorverkoopprijs: 219,00

LumberJack-Links-China-Red-Vuurwerkcrew.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lumberjack... Jackhammer... als dit een opgepompte versie van de Jackhammer is dan wordt het zeker een topper!

Film van deze box staat online, bij mij gaat ie direct op het wensenlijstje!

Laatst bewerkt door een moderator:
Waanzinnig zeg! Op basis van deze video een van de mooiste en meest unieke nieuwkomer van dit jaar. Die waaiers zijn erg vernieuwend. 249 euro zou niet eens een gekke prijs zijn.

Waanzinnig zeg! Op basis van deze video een van de mooiste en meest unieke nieuwkomer van dit jaar. Die waaiers zijn erg vernieuwend. 249 euro zou niet eens een gekke prijs zijn.

Prijzen volgen hopelijk snel, maar deze blijkt in de voorverkoop te krijgen te zijn voor 200.

Wauw dat ziet er erg goed uit, heb deze helaas volledig gemist. Verdient wel wat meer aandacht!

Hoe bedoel je dat? Het product staat net anderhalf maandje op het forum en het filmpje staat nog maar een aantal uur online. Wat heb je er aan gemist?

Zelf moeten we de demo's nog maar even afwachten. Er zit wat mij betreft veel te veel verschil in kwaliteit van de samples die ze in de film schieten. Over het algemeen genomen is mijn ervaring met China Red wel goed. Maar ik zou deze box pas kopen na een demo of goede straatfilms van aankomende jaarwisseling!

Back
Bovenaan