Luik 18-9-2009 Opening Treinstation (Liège-Guillemins)

Het beloofd wel een spektakel te worden. Ik zal hier zeker gaan zien, naar horen bied cbf ondersteuning bij dit vuurwerk kan iemand dit bevestigen?

Gegroet Zembla.

@ Red Baron (Jack)
Je zit hier mensen lekker te maken met deze show, maar je vergeet de tijd van de show te vermelden, is al een paar keer om gevraagd.:p

Het startsein zal rond 21.30h gegeven worden, en de hele voorstelling gaat ongeveer 75 minuten duren. Er is een capaciteit voor 25.000 mensen.
Het hele gebeuren start om 21.00h en zal eindigen om 01.30h.

Bedankt Zembla :wink:

Dat word een mooie show komen de vrijdag :thumbup:
Lekker veel prof-vuurwerk en 75 min lang :D
Ik ben erbij vanaf 19:30 uur in Luik !

@ Red Baron (Jack)
Je zit hier mensen lekker te maken met deze show, maar je vergeet de tijd van de show te vermelden, is al een paar keer om gevraagd.:p

Ik heb geen tijd, de tijd die Zembla geeft is iets wat ik niet weet, en dus ook niet bevestigd heb gekregen daar juist. Verder is mij verzocht niet al teveel details prijs te geven. iets wat ik dus ook niet doe

RTBF (La Une) Zal het rechtstreeks uitzenden vanaf 21:15

De gegevens die Zembla overigens geeft zijn niet juist, er worden 50.000 man verwacht. het hele spektakel duurt 90 minuten.. start vanaf 21:15 +90m= 22:45 En kan dus nooit om half 2 snachts eindigen.

In de loop van volgende week zullen er meer details gegeven worden. Geduld is een schone zaak.

Laatst bewerkt:
haha 90minuten lang vuurwerk is mij ook weer iets te veel van het goede. Dan had ik op z`n minst willen kunnen zitten :p

hmm, ik ben benieuwd. Zal vast geen 75 minuten vol knallen zijn maar vast en zeker de moeite waard:)

het wordt iig de moeite waard.. vriend van me werkt bij de luikse brandweer.. die heeft me iig te kennen gegeven dat er achterlijk veel geld wordt gespendeerd aan de opening van het station.. sowiso heeft het gehele project al achterlijk veel geld gekost..

nu ff hopend op een mooi plekje bij de brandweer as vrijdag :D

het wordt iig de moeite waard.. vriend van me werkt bij de luikse brandweer.. die heeft me iig te kennen gegeven dat er achterlijk veel geld wordt gespendeerd aan de opening van het station.. sowiso heeft het gehele project al achterlijk veel geld gekost..

nu ff hopend op een mooi plekje bij de brandweer as vrijdag :D

Geen recessie in België dan ?
Luik heeft iets van 25% werkloze :bonk:

Agja, wij wonen in Nederland!
Isja belgisches belastinggeld :D

Ik ben er ook bij met een paar freaks

Pyroteamzuid
3307
Pyroterror
Big

Ik ga deze show proberen te filmen met mijn nieuwe Full hd filmcamera.
En uiteraard ga ik meteen foto's schieten,ik zie net dat het weer redelijk blijft,dus freaks tot vrijdag.

Grtz

Ik ben er ook me 2 andere freaks.

Nou vraag ik mij af.. Waar o waar kan je het best parkeren? We zullen er rond 8 uur zijn.

Zo we zijn in Luik aan beland. Maximum kaliber van de show bedraagt 150mm. Het is op muziek, de muziek zal velen bekend in de oren klinken. Ik mag helaas nog niet zeggen wat :)

Het is een totaal spektakel van 90 minuten, met veel dans, zang, theater en meer. Tussen door zijn er stukken met vuurwerk enzo. Het slot zaal bestaan uit een 6 minuten durende mega finale van vuurwerk. Op het dak van het station heb ik vandaag veel vuurwerk zien staan.. Dus dat beloofd wat. Er zijn 3 grote posten mortieren welke 100en meters uit elkaar staan achter het station.

Op het dak beloofd het een waar singleshot festijn te worden. :D Ik vond het overigens best wel idioot eng op dat dak hahaha.. het is heel erg hoog.. plus loop je op glasplaten.. je kijkt zo tien tallen meters omlaag hahaha.. is niet bevoordelijk voor mn maag geweest kan ik je zeggen hahaha... Ik weet niet of ik me morgen nnog waag op het dak :)

Hier wat fotos van vandaag:

IMG_9842.JPG

IMG_9811.JPG

IMG_9833.JPG

IMG_9847.JPG

IMG_9861.JPG

IMG_9909.JPG

IMG_9945.JPG

IMG_9955.JPG

IMG_9963.JPG

Morgen wordt er weer volop verder gebouwd. Er zullen ook gasvlammen en dergelijke gebruikt gaan worden. :D

Meer fotos kun je natuurlijk vinden in ons fotoalbum :)

plus loop je op glasplaten.. je kijkt zo tien tallen meters omlaag hahaha.. is niet bevoordelijk voor mn maag geweest kan ik je zeggen hahaha... Ik weet niet of ik me morgen nnog waag op het dak :)

Hier wat fotos van vandaag:

image

QUOTE]

Watje niet allemaal over heb voor ons :D voor wat mooie beelden !

Als ik dat zo allemaal lees belooft het echt een super show te worden :thumbsup:

Denk wel dat het handig is om een klapstoeltje mee te nemen :wink:
90 min te staan is lang !

haha, misschien is een stoeltje of een driepootje inderdaad wel handig, moet je alleen geen mensen voor je hebben die daar niet aan gedacht hebben :P

Back
Bovenaan