Lüdinghausen (DE) Pyroforum 22 en 23 Maart 2013

Het was zoals iedereen al aangeeft erg doorbijten betreft de kou...brrr...
Maar ondanks het weer en mijn eerste bezoek aan Das-Pyroforum vond ik dit jaar een erg mooie editie.
De shell's waren erg goed van kwaliteit, en dan vooral die van Vulcan inderdaad. Deze heb ik van vele malen slechtere kwaliteit meegemaakt, dus was hier erg verrast over!

Voor mijn staat deze zeker weer in de agenda voor volgend jaar :D

Iedereen bedankt trouwens voor de films en mooie foto's!!

Het was zoals iedereen al aangeeft erg doorbijten betreft de kou...brrr...
Maar ondanks het weer en mijn eerste bezoek aan Das-Pyroforum vond ik dit jaar een erg mooie editie.
De shell's waren erg goed van kwaliteit, en dan vooral die van Vulcan inderdaad. Deze heb ik van vele malen slechtere kwaliteit meegemaakt, dus was hier erg verrast over!

Voor mijn staat deze zeker weer in de agenda voor volgend jaar :D

Iedereen bedankt trouwens voor de films en mooie foto's!!

dan gaan we elkaar daar denk ik wel weer treffen hehehehehehe

grtzzz

Wij zijn geloof ik echt zo langs iedereen gelopen... :sad:

Iedereen zat natuurlijk goed diep weggedoken in de jaskraag, sjaal en/of muts vanwege de kou!! :p

Voor mij is Pyroforum inmiddels een vaste prik en dus volgend jaar zowieso weer!!

Wij zijn geloof ik echt zo langs iedereen gelopen... :sad:

Iedereen zat natuurlijk goed diep weggedoken in de jaskraag, sjaal en/of muts vanwege de kou!! :p

Voor mij is Pyroforum inmiddels een vaste prik en dus volgend jaar zowieso weer!!

ik denk het wel ja ,maar dat gold denk ik voor bijna iedereen de enige wie ik gezien/gesproken heb was markmt5(en zijn maat) maar dat kwam omdat we via whats-up en sms contact hielden ,maar als ik de berichten en filmpjes zo lees en zie dan stonden wij freaks allemaal wel erg dicht bij elkaar hahahahaahah

wie weet om voor volgend jaar dan misschien toch iets concreet's af te spreken kwa plek en of tijd

grtzzz

Ik heb ook niet zoveel Nederlanders gezien als alleen bijvoorbeeld Jos, Rob, Bob enzo en nog een paar. Verder was het idd rustig dacht ik.. Maar dat viel dus wel mee als ik zo eens lees wie er geweest zijn :)

En weer een update, filmpje van Nico.
Niet echt een show als me andere filmpjes, maar produkt voor produkt, met uitleg erbij...
Zat ook leuk spul tussen:)

Nico:

Mooi Mark, hoe je de wind ook terugziet in je foto´s.
Over de wind gesproken, was natuurlijk niet echt prettig te ervaren, maar zie wel op foto´s en films mooi zwart als achtergrond valt me steeds meer op, omdat de rook ook snel weggeblazen wordt.
Vind dit wel extra mooi:)

Nog tijd gemaakt voor een update nu.
De demo van Blackboxx.
Persoonlijk iets meer verwacht, vond het ook vrij kort, hetgeen ze lieten zien smaakt wel naar meer:)

Na deze upload ga ik nog aan de slag met beelden van Lonestar, pyrologistics, spectaculaire begin show van Vulcan zonder muziek, en de heerlijke afsluitshow maar dan aangevuld met extra beelden:)

Zal dit alles deze week uploaden. Stay tuned:)

Nu Blackboxx:

Dagje vrij dus vandaag me resterende filmpjes posten van Pyroforum.

Lonestar. Demo geschoten met het heerlijke nummer van Lindsey Stirling, Crystallize.

Volgende is de demo van Pyrologistix GmbH.
Een aantal produkten werden geschoten. Zaten ook weer leuke blokjes tussen.
Op 3,04 min gaat de Jorge JW7009 mee, was niet echt de bedoeling:)

Een van de mooiste demo´s / shows was toch wel die van Vulcan.
De Pyromusical van hun had ik al geupload.
Daarvoor werd nog een demo geschoten door hun. Ook deze was erg vet:)

Pyroforum werd afgesloten met een dikke eindshow.
Omdat de brandweer nogal overactief was op het veld, dacht ik laat ik er maar een stukje film bijplakken. Hoorde dus niet bij de eindshow:)
Maar wel toevallige combinatie met hun acteren en het gekozen nummer:)

Dit was me laatste film mbt demo´s en shows van de bedrijven die op Pyroforum aanwezig waren.

Hierna zal ik nog losse films van geschoten cakes uploaden:)

De "Feuerwehr" endshow:

Pyroforum werd afgesloten met een dikke eindshow.
Omdat de brandweer nogal overactief was op het veld, dacht ik laat ik er maar een stukje film bijplakken. Hoorde dus niet bij de eindshow:)
Maar wel toevallige combinatie met hun acteren en het gekozen nummer:)

Dit was me laatste film mbt demo´s en shows van de bedrijven die op Pyroforum aanwezig waren.

Hierna zal ik nog losse films van geschoten cakes uploaden:)

De "Feuerwehr" endshow:

HUMOR.. echt weer ala martijn geweldig...

Back
Bovenaan