Lüdinghausen (DE) Pyroforum 22 en 23 Maart 2013

En de demonstratie op vrijdag is niet vrij toegankelijk!! Je moet daarvoor een entree-kaart voor de beurs hebben. We kennen de nieuwe beurs-locatie niet waardoor het onduidelijk is of je toch ergens zicht hebt, maar ben je geen beursbezoeker en kom je alleen voor de demo's dan denk ik dat je je goed moet afvragen of het zin heeft om er vrijdag ook naartoe te gaan.

Nou kijk kaarten is geen probleem verder,alleen weet ik het adres voor zaterdag niet,waar de beurs is,dat zal ik graag willen weten mvg

@Fakkeltje: ik heb het adres van vrijdag opgezocht in google via "Renaissanceburg Lüdinghausen" (was een kleine moeite overigens) en deze erbij gezet.
Voor de Zaterdag stond het adres er al bij, beide adressen zijn dikbedrukt er neer gezet :wink:

There could be still changes until the final day,
but for now the list of shooters looks like this:

Friday:
- Feuerwerkerei Apel
- Ultratech / Galaxis
- Bavaria Fireworks
- Keller Feuerwerk
- Nico
- Panda Feuerwerk
- Lesli
- Heron
- Tulite
- Pyro Art

Saturday:
- Pyros Feuerwerksmanufaktur
- Bothmer Pyrotechnik
- Lonestar
- Nico
- BK Feuerwerk
- Blackboxx
- Pyro Art
- Vulcan / Schuurmans Vuurwerk

Ik zet alleen wel vraagtekens bij de namen van vandaag. Er wordt net als voorgaande jaren tijdens de besloten demo klein kaliber vuurwerk/theater vuurwerk en speciale pyro effecten getoond. Maar ik zie er namen tussen staan die toch echt sterker zijn in het grotere werk. Ben benieuwd.

Ook dit jaar ben ik er weer bij.
Wel vaag dat zo vlak van te voren het nog zo rommelig is met namen, maar goed.
Zie er een paar mooie tussen staan, mis ook wat van vorig jaar, we zullen zien.
In ieder geval zeker dat het berekoud zal zijn:)
Hoop dat de wind iets gaat afnemen morgenavond anders mogen bepaalde produkten niet eens geschoten worden.
En dat de wind van het publiek afstaat, anders wordt het sterren koppen:)

Voor diegene die niet gaan, wordt weer genoeg gefilmd natuurlijk.
Diegene die wel gaan, wellicht tot morgen:)

ook ik was van plan om dit jaar voor het eerst een keertje te gaan kijken, leek me echt super gaaf allemaal.
maar zou met mijn zoontje van 8 jaar gaan, en als ik zo naar buiten kijk.. en ook qua wind en gevoels temperatuur enz dan zie ik het allemaal al voor me.. dan is het de hele tijd jammeren en zeuren van ik wil naar huis en heb het zo koud.. zullen we naar huis gaan pap.. dus zal er helaas niet bij zijn.

ik wens een ieder die vanavond wel gaan heel veel plezier.. en martijn maak mooie filmpjes he..

mvgr

ook ik was van plan om dit jaar voor het eerst een keertje te gaan kijken, leek me echt super gaaf allemaal.
maar zou met mijn zoontje van 8 jaar gaan, en als ik zo naar buiten kijk.. en ook qua wind en gevoels temperatuur enz dan zie ik het allemaal al voor me.. dan is het de hele tijd jammeren en zeuren van ik wil naar huis en heb het zo koud.. zullen we naar huis gaan pap.. dus zal er helaas niet bij zijn.

ik wens een ieder die vanavond wel gaan heel veel plezier.. en martijn maak mooie filmpjes he..

mvgr

Hey kerel,
Jammer maar begrijpelijk. Heb ook wel eens in de kou met me zoontje gestaan en dat is gewoon niet leuk voor beiden dan.
Kom je gewoon een keer naar een andere show in NL of naar Geel in Belgie bv:)
Filmen komt goed:)

Helaas niet van de partij.
Als ik zo de weersvooruitzichten kijk zie ik het niet zitten om daar even een paar uur in de ijzige kou te gaan staan.

Ik wens de echte diehards erg veel kijk plezier maar zorg wel dat men voldoende bescherming tegen de kou meeneemt.

gr

Back
Bovenaan