Hierbij weer een verslagje van mijn kant.
Het was eigenlijk best de hele dag twijfelen of ik wel of niet zou gaan.
Ik had me zinnen er wel opgezet, maar die wind he...
Liep even met de honden buiten en kwam ijskoud weer thuis, brrrr.
Zag ook al meerdere berichten met twijfels voorbij komen op topics of het wel door zou gaan.
Gelukkig zaten er ook kenners tussen die het weer in de gaten hielden en de regels weten van schieten en gaven uiteindelijk aan dat het door kon gaan.
Gesterkt door deze gedachte dat ik niet voor niks 2,5 uur zou rijden vertrok in om 15:30 uur richting Dulmen.
Wat een eind is het toch, dan ben je de grens over en dan nog eens een uur of binnenwegen.
Maar lekker op tijd kwam ik aan. Omdat het zo vroeg was waren de mensen van de parkeerwacht nog niet zo bezig met bezoekers. Ze wezen me van de een naar de andere parkeerplek. En maar vragen naar een groene kaart, of ik een bouwer was...
Na 2 keer heen en weer gereden te zijn gewoon de auto langs de weg gezet, uiteindelijk nog dichterbij dan de parkeerplekken.
Eerst maar eens kijken hoe het eruit ziet daar.
Veld werd nog opgebouwd en was erg rustig.
Klein filmpje gemaakt dat er gebouwd werd en toen had ik al zoiets van, dit wordt afzien met de kou straks.
Omdat er verder nog weinig te doen was snel terug naar me auto en weer even warm worden.
Ondertussen hoorde ik dat meerdere van vwc onderweg waren, zouden rond 19 uur daar aankomen.
Dus weer warm en om 19 uur terug naar het veld, was al stukkie drukker en auto´s van de bouwers waren van het veld af. Mooi, dat schiet op.
Maar midden op het veld gaan staan wachten op de vwc´ers
Vuurvent, MarkHE, Jeffreak, Moh1975, Smilli, en ja sorry weer een paar namen vergeten, hadden me al vrij snel gevonden.
En wat hadden we het koud...
Even bijpraten en snel een line up voor aan het lint gemaakt.
Niet lang daarna begon het, licht uit, schietkisten aan en go.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb weer genoten.
Kreeg het idee dat de duitsers goed tempo wilde maken met de show vanwege de kou.
Helaas zorgde de wind er elke keer weer voor dat cakes in de fik vlogen en de brandweer moest komen om te blussen. Serieus de eerste kleine cakes zelfs met een spuitwagen, hilarisch!
De volgende brandjes geblust door mannetjes met een brandblusser. Vertraagde alles wel, maar veiligheid voor alles met die wind zo over het schietterein.
De kou was echt niet te harden. Halverwege voelden we onze tenen niet meer, de spieren werkte niet zo goed en stonden we te rillen. Blij dat de cams op een statief stonden.
De kou leek wel verdwenen toen er weer een show begon en keerde weer net zo hard terug na het applaus.
Alles zat goed in elkaar, paar keer keurig geschoten op muziek en mooie producten gezien.
Na afloop heb ik nog nooit zo snel me opstelling ingeklapt en opgeruimd, ik wilde net als de rest echt naar me auto.
Pas in Nederland voelde ik me tenen weer.
Gelukkig lijkt de terugweg altijd sneller te gaan. Zo kwam ik om 23:45 uur weer thuis.
Nog even me filmpjes met een biertje erbij overzetten op de pc voor de volgende dag.
En dan zie je de eerste films al verschijnen van Gizmo75, dat was heel snel en alweer nagenieten.
Okee, weer genoeg gezegd, nu me eerste filmpje.
De show begon met wat kleinere cakes, de eerste echte show was die van Pyros.
Met heerlijke meerslagen shells, wauw.
Zal proberen vandaag nog meer online te krijgen, als ik even losgelaten wordt...
Pyros: