Lüdinghausen (DE) Pyroforum 22 en 23 Maart 2013

Lüdinghausen (DE) Pyroforum 22 en 23 Maart 2013

Ik kwam deze datum tegen op www.feuerwerk-fanpage.de

22 ~ 23 maart PYRO FORUM 2013
Das Treffen der professionellen Pyrotechniker und Kreisen,
die professionell mit Feuerwerk zu tun haben findet dieses mal am 22. und 23. März 2013
nicht in Haltern am See, sondern in Lüdinghausen auf dem Gelände der Renaissanceburg statt.

nog niet zo veel info op : http://www.das-pyroforum.de

En een krantenartikel van 3 dagen geleden : http://www.halternerzeitung.de/

Neem aan dat er t.z.t. wel meer info zal vrij komen.

Topic over editie 2012 : klik hier.

Hier ben ik zeker weten weer bij!

Wat een spektakel vorige jaar zeg: ruim 2 uur lang vuurwerkgenot van 13 (!!) verschillende vuurwerkbedrijven gezien variërend van productdemo's tot compleet verzorgde shows zoals:

heeft iemand hier meer info over? miss wil ik er wel heen namelijk. :)

Hier vind je 9 pagina's met ervaringen, verslagen, filmpjes en foto's van vorig jaar: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?25850-Pyroforum-30-en-31-Maart-2012

Vorig jaar waren dit de vuurwerkbedrijven die hun kunsten vertoonden tijdens de demo op zaterdag:

1. Ultratec Duitsland
2. Zink Duitsland
3. Bothmer Duitsland
4. Keller Duitsland
5. Panda Duitsland
6. PyroArt Duitsland
7. Lonestar Duitsland
8. BK-Feuerwerk Duitsland
9. Blackboxx Duitsland
10. Pyrologistix Duitsland
11. NLE Duitsland
12. Super Power Duitsland
13. Tulite Finland

Rond deze tijd gaan ze niet in een trein controleren of je vuurwerk bij je hebt, dat lijkt me wel erg sterk. aan het eind van het jaar misschien wel. maar je vraag hoort hier niet in dit topic thuis :p

inderdaad, je kan daar geen vuurwerk kopen iig. Het is alleen een demo van nieuwe of bestaande producten van importeurs en schietbedrijven laten zien wat ze in huis hebben....Heb dit nu twee jaar gezien en erg leuk iig!

Was erg mooi afgelopen jaar.
Ook toen lekker eten en drinken te krijgen op het terrein, was goed verzorgd.
Wel op tijd zijn ivm parkeren.
Enige minpunt was toch wel het luidruchtige duitse volk op de plek waar wij stonden.
Klierende kids, schreeuwende mensen, dus dit jaar even goed kijken waar ik nu ga staan...
Als je de kans hebt te gaan, zeker doen!
Hierbij een kleine compilatie welke ik gemaakt heb, maar er was nog zoveel meer te zien...

Was erg mooi afgelopen jaar.
Ook toen lekker eten en drinken te krijgen op het terrein, was goed verzorgd.
Wel op tijd zijn ivm parkeren.
Enige minpunt was toch wel het luidruchtige duitse volk op de plek waar wij stonden.
Klierende kids, schreeuwende mensen, dus dit jaar even goed kijken waar ik nu ga staan...
Als je de kans hebt te gaan, zeker doen!
Hierbij een kleine compilatie welke ik gemaakt heb, maar er was nog zoveel meer te zien...

Iemand die al meer weet over de plaats/loacatie?

En als ik overdag er wil komen waar moet ik dan zijn?

ook ik ga erheen dit jaar.. maar is wel heel weinig info over te vinden .
dus als iemand info heeft of mee wilt rijden pm me maar.
omgeving oost gelderland

Ik heb 2 weken geleden per mail contact gezocht met de organisatie maar nog niets teruggehoord. Ik ga vandaag nog een poging wagen!

Ik ben zojuist gebeld door de organisatoren van het Pyroforum en kan bovenstaande bevestigen. De locatie voor de zaterdag is inderdaad Wierlings Busch 20, 48249 Dülmen. Er zijn 6 verschillende parkeerterreinen ingericht dus wat dat betreft is er plek zat. Ook voor de inwendige mens is weer ruimschoots gezorgd met diverse drank- en eetstands.

Naast de al genoemde bedrijven die de demo zullen verzorgen kunnen we door ook weer Pyro-Art aan toevoegen. Daarnaast verzorgd de al genoemde Schuurmans een spectaculaire afsluitende show, aldus de organisatie. Overige namen wilden ze nog niet noemen maar wel gaf ze aan dat het er dit jaar in totaal 8 zullen zijn.

Oh ja, aanvang 20.00 uur!!

@fakkeltje: nee :wink:

Ter verduidelijking:
- Vrijdag vindt de demonstratie plaats bij het slot/kasteel : Renaissanceburg Lüdinghausen, adres: Amthaus 14, 59348 Lüdinghausen, Duitsland

- Zaterdag vindt de demonstratie plaats op het adres: Wierlings Busch 20, 48249 Dülmen

De reistijd tussen deze 2 adressen is volgens googlemaps +- 15 minuten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan