Loud and Clear (Salute cake 2)

Dus je hebt nu de

Grizzly -diamond collection
Dynamite- skyline
loud and clear (salute cake 2)-shockwave

En welke is dit dan?
347zp1e.jpg

In Duitsland kost deze trouwens 17,95 zag ik net.

Da's de originele Loud And Clear :) Grizzly was idd de Diamond cake die ik zocht...ook €29,95, tja dan is de keus voor de In Shock van €32,50 snel gemaakt hè :wink:

Deze werd vanavond geschoten op de demo in Dieren. Geen flauw idee of het 2012 of 2013 partij was maar het blijft gewoon een prima knalcake, de dreun is alleen niet zo diep als van de In Shock.

Deze vandaag op de demo in dieren gehoord!.
klonk goed hard, heb alleen geen flauw idee welk productie jaar het betreft.

Dus je hebt nu de

Grizzly -diamond collection
Dynamite- skyline
loud and clear (salute cake 2)-shockwave

En welke is dit dan?
347zp1e.jpg

In Duitsland kost deze trouwens 17,95 zag ik net.

Schuurmans is de omlabeling van deze. Kun je dus beter in Duitsland halen. Scheelt nog al een hoop.

Ja hoor, gooi nog maar even olie op het vuur :rolleyes: Ze hebben gewoon de prijs hiervan nog niet strategisch aangepast, of hopen dat we het voordeel van de 36 shots zien, en dat het verschil in knal niet eens zo groot is als we altijd dachten en dat we dan alsnog deze eens wat gretiger gaan afnemen :D

Ja hoor, gooi nog maar even olie op het vuur :rolleyes: Ze hebben gewoon de prijs hiervan nog niet strategisch aangepast, of hopen dat we het voordeel van de 36 shots zien, en dat het verschil in knal niet eens zo groot is als we altijd dachten en dat we dan alsnog deze eens wat gretiger gaan afnemen :D

Staat gewoon op een dealer-site van schuurmans voor 29,95. En die prijs wordt niet aangepast. Of je moet een aantal cakes kopen zodat je wat gratis vuurwerk krijgt. Gewoon 2 van deze rakkers vlak achter elkaar aansteken en je hebt er een mooi tempo inzitten.

@richardus,

Het voordeel is inderdaad zo als je al zegt de 11 shots meer die je krijgt, voor 2,50 minder. In mijn ogen is de vergelijking opzich best goed, alleen als je deze cake dan weer vergelijkt met andere knalcakes uit categorie 2 die ook heel goed zijn ( thunderstruck bijvoorbeeld ) dan is ie weer bizar overprijst.

Denk dat de thunderstruck niet eens heel veel voor deze bak onderdoet inderdaad,dus dan is de keuze wel snel gemaakt.

Heb dit jaar ook een doosje thunderstucks voor een 10tje per stuk en voor de loud and clear betaal je alsnog rond de 15 euro per stuk met een karton.

Scheelt toch snel 60 euro op een karton.:shocked:

Vond deze cake zeker harder dan overige knalcakes, met uitzondering van de salute cake 1.
Ik heb 7 verschillende knalcakes met oa secret salute, thunderstruck en deze twee geschoten achter elkaar. Weet niet zeker of dit op film is gekomen.
Maar mijn keuze voor aan komend jaar is gemaakt iig.

Had hem van de shockwave serie maar wat is deze cake achteruit gegaan zeg! Zit nu een blink boeket bij terwijl ze als knalcake worden verkocht. De knal was stukken zachter als vorig jaar. Ik had budget potjes van 7 euro die stukken harder gingen.
Vind het jammer dat ze op deze manier nog ff op het succes van de kwaliteit van de loud and clear van vorig willen meeliften.

Ja dit verbaasde mij ook... ik verwachte een flash salute cake. Dat staat overigens ook gewoon in de omschrijving in dit topic. Maar dit was gewoon een sier cake met boeketten en een redelijke knal.. Beetje jammer.

Schijnt een fout in china te zijn gemaakt met deze cake volgens vulcan

Zowel in Duitsland en Nederland zo geleverd.

Echt slecht. Ik had de 2012 versie nog.

Wow, dat kan je een productiefout noemen ja, niets meer van de knalcake over. Hoewel de uitwerking er goed uit ziet, is dat niet waar je hem voor koopt, simpel zat.

Ik had de 2012 versie, ging lekker, zeker harder dan andere knalcakes, maar direct erna de Salute 1 gedaan en die gaat er nog vol overheen. Prima knalcake, mits ie dus knal bevat. :wink:

Back
Bovenaan