[LIVE] Grenscontrole DU>NL

Deze bij lidl gevonden , staat niet in de folder .

Sorry voor offtopic maar lidl topic hangt slotje op ?!?!

Klopt, hier ook.

de power upp is er n aantal jaren.
wel gek dat die niet in de folder stond, misschien uitloop ?

wild storm 64sh 8,99
gold und silber regen 2,50
jackel & hyde (20 per stuk)

stonden ook niet in de folder van de lidl, ze lagen wel allemaal in de schappen in de winkel.

wat ik ook erg opmerkelijk vond, is dat er continu heel veel twisters bleven liggen ?!

Klopt, hier ook.

de power upp is er n aantal jaren.
wel gek dat die niet in de folder stond, misschien uitloop ?

wild storm 64sh 8,99
gold und silber regen 2,50
jackel & hyde (20 per stuk)

stonden ook niet in de folder van de lidl, ze lagen wel allemaal in de schappen in de winkel.

wat ik ook erg opmerkelijk vond, is dat er continu heel veel twisters bleven liggen ?!

Die twisters hebben geen NL handleiding erop en dus mag het niet de grens over. Zonde als je onder de 25kg meeneemt en je dan om een pakkie van 5 euro alles kwijt bent. Dat kan een van de redenen zijn?

Jezus wat een trieste bedoeling. Wel goed dat ze toch nog een marge van 10kg aanhouden dan en niet helemaal gaan mierenneuken maar man man man... over de grens mag je 300kg hebben en hier maar 25.. wie slaat de plank dan volledig mis

Denk dat ze het voornamelijk doen om af te schrikken DE meuk te halen en mocht je toch wat willen stoken de Nederlandse hoofdprijzen betalen + staatskas spekken

Zou je eigenlijk een aantekening op je strafblad krijgen als je met teveel word aangehouden?
Risico op een boete wil ik nog wel nemen maar wil ivm m'n baan niet m'n vog op het spel zetten.

Denk dat het ook niet heel veel zin heeft om binnendoor te rijden als ze ook dat met fuiken staan.

Ben je eigenlijk verplicht om je kofferbak te tonen als ze je staande houden? Lijkt me dat ze daar ten minste toch een goede verdenking voor nodig hebben?

ja als ze echt grenscontrole doen wel. Sws mag marechaussee bijna altijd in je kofferbak kijken. Maar als ze je bij utrecht pas aanhouden bijvoorbeeld, dan mag het niet maar ja als je weigert weet dan zoeken ze wel iets!!

Snap dat de politie ergens een grens moet trekken maar ik vind dit echt een trieste vertoning. Als ze dan nog zwaar illegaal spul eruit zouden halen oke, maar dit is echt een verspilling van politiecapaciteit vind ik. Dan vraag je je echt af hoeveel illegaal spul ze met deze mankracht eruit zouden kunnen halen als daarop ingezet werd ipv lidl potjes :/

Het is dieptriest. Ik heb sowieso het idee dat men maar makkelijk wil scoren op F2 en resultaten willen laten zien nu er jammerlijk gefaald wordt t.o.v het echte probleem: F4 knallers.

Ik lees en hoor alleen over controles bij de A12, dat is nou net voor mij het snelste. Loont het om terug over de A77 te gaan om controle ter vermijden? Ik ga morgenochtend vroeg.

Back
Bovenaan