Krammetjes
VWC lid
Hier bij de plaatselijke China Red dealer ook ineens van de website.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Balen zeg!!Goedemorgen ****,
Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.
Wilt u mij even laten weten of u hiermee akkoord gaat.
Excuses voor het ongemak.
Gorilla is alternatief, dit niet..Goedemorgen ****,
Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.
Excuses voor het ongemak.
Het is inderdaad niet veel soeps daar, een vrij kansloze CR dealer als je het mij vraagt. Maar toen ze mij vorig jaar ook een kansloze optie voorstelden en ik zelf een (voor mij) beter voorstel deed gingen ze daar wel gewoon mee akkoord dus contact opnemen kan z'n vruchten afwerpen.Zowiezo een ***zaak. Kan natuurlijk ook een lulverhaal zijn of een specifieke batch.
Die vervanger zegt al genoeg over die tent trouwens...
Klopt dat kan idd. Dat is hooguit een fanatieke huisvader daar aan het vuurwerkroer maar het zijn absoluut geen liefhebbers zoals ons...Het is inderdaad niet veel soeps daar, een vrij kansloze CR dealer als je het mij vraagt. Maar toen ze mij vorig jaar ook een kansloze optie voorstelden en ik zelf een (voor mij) beter voorstel deed gingen ze daar wel gewoon mee akkoord dus contact opnemen kan z'n vruchten afwerpen.
Zoiets ja. En wat ongeïnteresseerde goedkope krachten achter de balie van de ongeïnspireerde showroom (als je het al zo kan noemen). Dat in combinatie met het beperkte assortiment en de hoge prijzen zorgen ervoor dat ik doorgaans erg weinig CR koop aangezien er verder geen dealer in de buurt zit. Vorig jaar hadden ze de Rat nog voor een leuke prijs, dit jaar helemaal niets besteld daar.Klopt dat kan idd. Dat is hooguit een fanatieke huisvader daar aan het vuurwerkroer maar het zijn absoluut geen liefhebbers zoals ons...
Is gewoon uitverkocht.Ik vermoed afkeur. Bij Sliedrecht ook opeens van de site..
in duiven op 28 dec om 22:00 weer te bestellen !Is gewoon uitverkocht.
Idd zelf naar een goed alternatief vragen.Goedemorgen ****,
Excuses voor het ongemak