Lion

Oee ben ik blij dat ik onlangs de Lion en Gorilla heb besteld. Hopelijk van de websites af omdat ie zo populair is en geen andere oorzaak. We wachten het af..

't is niet dat ie overal verdwenen is ofzo...gewoon uitverkocht bij wat dealers, mss ook verschil in inkoophoeveelheden

Goedemorgen ****,

Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.

Wilt u mij even laten weten of u hiermee akkoord gaat.

Excuses voor het ongemak.

Goedemorgen ****,

Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.

Balen zeg!!

Dat is echt absoluut geen passend alternatief!!

Goedemorgen ****,

Gorilla is alternatief, dit niet..

Zowiezo een ***zaak. Kan natuurlijk ook een lulverhaal zijn of een specifieke batch.
Die vervanger zegt al genoeg over die tent trouwens...

Zowiezo een ***zaak. Kan natuurlijk ook een lulverhaal zijn of een specifieke batch.
Die vervanger zegt al genoeg over die tent trouwens...
Het is inderdaad niet veel soeps daar, een vrij kansloze CR dealer als je het mij vraagt. Maar toen ze mij vorig jaar ook een kansloze optie voorstelden en ik zelf een (voor mij) beter voorstel deed gingen ze daar wel gewoon mee akkoord dus contact opnemen kan z'n vruchten afwerpen.

Het is inderdaad niet veel soeps daar, een vrij kansloze CR dealer als je het mij vraagt. Maar toen ze mij vorig jaar ook een kansloze optie voorstelden en ik zelf een (voor mij) beter voorstel deed gingen ze daar wel gewoon mee akkoord dus contact opnemen kan z'n vruchten afwerpen.
Klopt dat kan idd. Dat is hooguit een fanatieke huisvader daar aan het vuurwerkroer maar het zijn absoluut geen liefhebbers zoals ons...

Klopt dat kan idd. Dat is hooguit een fanatieke huisvader daar aan het vuurwerkroer maar het zijn absoluut geen liefhebbers zoals ons...
Zoiets ja. En wat ongeïnteresseerde goedkope krachten achter de balie van de ongeïnspireerde showroom (als je het al zo kan noemen). Dat in combinatie met het beperkte assortiment en de hoge prijzen zorgen ervoor dat ik doorgaans erg weinig CR koop aangezien er verder geen dealer in de buurt zit. Vorig jaar hadden ze de Rat nog voor een leuke prijs, dit jaar helemaal niets besteld daar.

Heb zojuist Intratuin gesproken en de Lion is afgekeurd. Deze batch van de Lion is gisteravond afgekeurd en is op veel plekken in NL verkocht.

Er zijn ook batches in NL die wel zijn goedgekeurd en wel worden uitgeleverd.

De Gorilla is wel helemaal goedgekeurd. Balen dus voor mij en wellicht voor nog veel meer Lion kopers in NL die het nog niet weten.

Goedemorgen ****,

Excuses voor het ongemak
Idd zelf naar een goed alternatief vragen.

Back
Bovenaan