Lion

Die 20% is ook een briljante truuc hè..
das geen “gratis” vuurwerk, je hebt gewoon 160 afgetikt voor een box en daarom mag jij wat uit kiezen haha.

Ik heb zelf deze en de Gorilla ook vaak in m’n mandje gehad maar ik vind m te duur. Als je beide koopt heb je 20% op een van de boxen en dan komt ie in de buurt van een goede prijs maar dan heb je er alsnog een voor 160. Absolute idioterie

Of beide voor 144,-. Zo zou ik het eerder zien. Al vind ik 144,- nog steeds stevig aan de prijs.

Heel blij dat ik deze voor 120 excl 20% korting nog heb meegenomen samen met de Gorilla.

Ook nog de 2023 batch. Al lijkt de nieuwe batch ook super te presteren.

De bunkerdeal bij vuurwerkbunker was erg goed voor de dark empress omlabeling lion. Ik heb 225 euro betaald voor de bunkerblaster 100 shots 30m en de lion. Dus omgerekend 112.5. Per box. Ben nu alleen benieuwd of de omlabeling 2023 of 2024.
Prima deal , zelf ook genomen

Ik ben zelf niet zo van elke 5 shots een ander effect, maar zijn an sich wel mooie boeketten. Snap goed dat mensen dit mooi vinden, maar ik laat hem staan.

Hij is bij Koningsdal inmiddels een tientje omhoog gegaan kwa prijs... Winkelsprijs is ook letterlijk maar 3,50 duurder haha. Zijn broer de Gorilla is de zelfde prijs gebleven. Snap dat niet helemaal, waarom dan de Lion wel omhoog gaat en de ander niet.

Hij is bij Koningsdal inmiddels een tientje omhoog gegaan kwa prijs... Winkelsprijs is ook letterlijk maar 3,50 duurder haha. Zijn broer de Gorilla is de zelfde prijs gebleven. Snap dat niet helemaal, waarom dan de Lion wel omhoog gaat en de ander niet.
Dat viel me inderdaad ook al op...

Back
Bovenaan