Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon doen heb ik ook gedaan.Man hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel....![]()
Eigenlijk wel he...Gewoon doen heb ik ook gedaan.![]()
Gewoon doen man! Ik heb hem voor eerst en weet nu al word top. Qua diversiteit wint hij van ICB lees ik hier somsEigenlijk wel he...![]()
het is een top bak heb hem gehad je gaat er wel echt spijt van krijgen dat je niet de "koning" van de straat bent met deze compoundMan hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel....![]()
Zeker doen. Maar de ICB erbij maakt het nog mooier.Gewoon doen man! Ik heb hem voor eerst en weet nu al word top. Qua diversiteit wint hij van ICB lees ik hier
en de Gorilla....Zeker doen. Maar de ICB erbij maakt het nog mooier.![]()
Als jij anders even zegt welke kant ik uit moet kijken, ga ik gewoon om 12 uur met een verrekijker op m’n dak zittenZeker doen. Maar de ICB erbij maakt het nog mooier.![]()
Almere buiten.Als jij anders even zegt welke kant ik uit moet kijken, ga ik gewoon om 12 uur met een verrekijker op m’n dak zitten![]()
Man hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel....![]()
CR dealer bij ons in de buurt heeft volgens mij de Bull.. tenzij die op isHahaha ik heb precies het zelfde. Denk dat ik hem toch maar neem en met die 20% dan een (bijna) gratis dragon erbij doe.
Voor 135,- en 20 procent gratis vuurwerk wel te doen toch?
Twijfel twijfel
Nee, ik wil niet weten waar. Echt niet!Voor 135,- en 20 procent gratis vuurwerk wel te doen toch?
Twijfel twijfel
Dat had ik zeker nog gedaanVoor 135,- en 20 procent gratis vuurwerk wel te doen toch?
Twijfel twijfel
Voor 135,- en 20 procent gratis vuurwerk wel te doen toch?
Twijfel twijfel
Net als andere ben ik erg benieuwd waar je deze actie hebt gevonden :oVoor 135,- en 20 procent gratis vuurwerk wel te doen toch?
Twijfel twijfel