Lion

Man hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel.... 😬
Gewoon doen heb ik ook gedaan. 😄

Man hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel.... 😬
het is een top bak heb hem gehad je gaat er wel echt spijt van krijgen dat je niet de "koning" van de straat bent met deze compound :p

Hahaha ik heb precies het zelfde. Denk dat ik hem toch maar neem en met die 20% dan een (bijna) gratis dragon erbij doe.

Die 20% is ook een briljante truuc hè..
das geen “gratis” vuurwerk, je hebt gewoon 160 afgetikt voor een box en daarom mag jij wat uit kiezen haha.

Ik heb zelf deze en de Gorilla ook vaak in m’n mandje gehad maar ik vind m te duur. Als je beide koopt heb je 20% op een van de boxen en dan komt ie in de buurt van een goede prijs maar dan heb je er alsnog een voor 160. Absolute idioterie

Back
Bovenaan