Lion

Hi, ik zag dit bericht toevallig.

Zoals ik me kan herinneren was de 2018 batch niet zoals op de film van post #39, maar zoals op de film van DarkSoul (zie post #36). Hij maakte niet super veel indruk, de Mount Lu vond ik bijvoorbeeld beter. De mines doen het m zeg maar bij de Lion. Het is wel gewoon een kwalitatief goede cake, als je hem voor rond de 14eu kan krijgen zou ik hem niet laten liggen :wink:

Hi, ik zag dit bericht toevallig.

Zoals ik me kan herinneren was de 2018 batch niet zoals op de film van post #39, maar zoals op de film van DarkSoul (zie post #36). Hij maakte niet super veel indruk, de Mount Lu vond ik bijvoorbeeld beter. De mines doen het m zeg maar bij de Lion. Het is wel gewoon een kwalitatief goede cake, als je hem voor rond de 14eu kan krijgen zou ik hem niet laten liggen :wink:

Bedankt voor de info. Juist het brocade king effect maakt hem zo goed. Filmpje van DS laat meer een brocade crown zien en is wat meer doorsnee helaas. Hopelijk komt er nog een straatfilm tevoorschijn.

Enig idee welke batch dit was?
Heeft iemand de 2018 batch gehad?

ik kijk dat morgen even na, had er nog over van vorig jaar.

Op de video die Jackel plaatste van Pollius Fireworks is het de batch
JP016-02 productiejaar 2016.

Laatst bewerkt:
2018 versie in meervoud geschoten. En wat was het een bedroevende kwaliteit.. Erg teleurstellend helaas. Zeer mager gevuld, kleine spreiding.. Op geen enkel vlak indrukwekkend.

2018 versie in meervoud geschoten. En wat was het een bedroevende kwaliteit.. Erg teleurstellend helaas. Zeer mager gevuld, kleine spreiding.. Op geen enkel vlak indrukwekkend.

Ik heb er nog twee staan en ben meteen gaan kijken na het lezen van jouw bericht : helaas batch 2018 hier dus. Dan maar hopen dat, door dat ze einde van het jaar wel super droog zijn, toch redelijk tot goed gaan presteren.

Voor dat geld inderdaad meerdere mee nemen, dat is echt een spot prijs voor deze cake.

Blijven toch gave cakes van Pangu, uit de ''eerste lijn''. Zo ook de Lion, dikke effecten die lang blijven hangen en mooie rode aanvulling!

Back
Bovenaan