Lion

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-25-3
Artikelnaam: Lion
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 345 gram*
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Brocade mine to brocade king red strobing.
Tijdsduur: 20 - 22 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 25 mm tubes, 15 cm hoog
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 24,95

*Aangepast naar 2016

pangu_fireworks_lion_vuurwerkcrew.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Sick harde rambak, heel de lucht vol goud. Ik moest weer ff wat testen :p Deze cake heeft echt een 'wow' effect. De gouden vonken kwamen bijna tot op de grond :D

Dit was inderdaad een top cake. Goud blijft lang hangen en zorgt daardoor dik gevulde lucht.
Burst is zoals bij andere Pangu cakes dik in orde.

Dit was inderdaad een top cake. Goud blijft lang hangen en zorgt daardoor dik gevulde lucht.
Burst is zoals bij andere Pangu cakes dik in orde.

Dat is fijn om te horen. Ik heb deze 2x besteld, om in V-shape te schieten in mijn finale (gevolgd door 3x Raw Whistler en dan 2x At Once + 4x Good Wishes [ \\||// ]).
Ik denk dat dat wel mooi gaat worden. :)

Eddy.

hier is het straat filmpje van mijn kant, als het mij vraagt een regelrechte topper !!
LET OP!!!! aangestoken bij reserve lont, normaal gaat die dus andersom af !

Heeft iemand deze met oud en nieuw geschoten? Is er een 2014 versie of is deze alleen nog 2013?

Ik heb 2 van deze in mijn finale geschoten in v-shape. Ik weet niet uit welk jaar deze kwam, maar het waren 2 zeer goede goud cakes, bleef mooi lang hangen.

Film volgt. (waarschijnlijk later vandaag)

Eddy.

Heeft iemand deze met oud en nieuw geschoten? Is er een 2014 versie of is deze alleen nog 2013?

Ja geschoten met oud en nieuw! Wat een cake zeg! Hele lucht vol goud, goede mines, je hebt geen idee waar je moet kijken zo vol is de lucht... kan alleen maar positief over zijn! Grote boeketten, is hetzelfde als op de product film, alleen dan mooier :p

Deze ook geschoten, wat een pracht cake was dit! Goud bleef echt goed hangen en effecten waren mooi vol! Super prijs/kwaliteit.

Dit jaar deze per 4 geschoten, heerlijke dikke gouden mines en forse boeketten, een topper wat mij betreft!

Ik ben niet echt onder de indruk van wat ik op de filmpjes zie, maar door de lovende reacties hier toch 2 maal aangeschaft ( kon het voor die prijs niet laten ). Ik zit alleen te twijfelen hoe ik ze ga schieten. Aangezien het tempo per cake al best hoog ligt maar ook weer snel voorbij is, zit ik te denken ze achter elkaar te laten verlopen in plaats van 2 tegelijk. Hij moet het denk ik ook hebben van het tempo, maar je mist dan net die ervaring die je hebt als ie wat langer duurt.

Ligt het aan mij, of is de uitwerking veranderd? Dan doel ik op de demo film en de filmpjes van vorig jaar

Back
Bovenaan