Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Helemaal vergeten maar het is weer woensdag! Dat betekend een nieuwe video van LVT en een nieuwe Dumpertreeten :) We zullen beginnen met die van ons, vandaag staat de Dest Catch Evil Barracuda op het menu :) Knallers met crackling als voorafje.

Enjoy!

Op zoek naar een leuk pyro cadeau voor sinterklaas of kerst? Neem zeker eens een kijkje bij onze favoriete pyro benodigdheden shop! Dikke kwaliteit aanstekers, stickers, dummy's en meer! Bekijk het zelf maar in onze unboxing video :)

Have a nice weekend!!

En we rammen nog even verder met wat lekker Surex spul. Vandaag een 100 shots waaier die het lekker chill doet in het begin en de finale even erdoorheen ramt!!

Enjoy!

Druk druk druk maar tussendoor knallen we gewoon video's online! De maand december is weer aangebroken dus we gaan weer volgas! Vandaag de Best Catch Biting Piranha het web op geslingerd, enjoy!

Groetjes en fijn weekend!

Valt tegen in de zin van dat het gewoon geen 'bijzondere box' is. Hoort dan eigenlijk niet in die lijn lijkt me, ik verwachtte wat meer producten zoals de Prototype X.

En we schieten de week weer door midden met dikke vuurpijlen van Zena Vuurwerk! Het is weer woensdag en dat mag gevierd worden :)

Enjoy!

Jaja het is weer woensdag.. vandaag weer een mooie waaier geupload van Salon Roger Fireworks de ION Storm 2 x 36 shots waaierbox met dikke effecten!

De groeten en bedankt!

Your beautifull like diamonds in the sky!! Vandaag even als verrassing de Blazing Diamonds online geknalt van Salon Roger Fireworks man man man wat een dikke bak weer!!

Wat vindt jij van deze rambak? :)

Wat een lekkere bak zeg, precies mijn smaak. Helaas kom ik nooit in belgie, maar zie zo snel geen Nederlandse box concurreren hiermee

Ik kan mij niet voorstellen dat dit uit een 1,2" tube komt. Dit lijkt meer op minimaal 2". Is dit werkelijk productie???

Jep afgelopen week geschoten met windstil, effecten waren SUPER! Heb nog een foto'tje van de box voordat die de lucht in ging :)

blazing.jpg

Groetjes LVT

Back
Bovenaan