Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit uit een 1,2" tube komt. Dit lijkt meer op minimaal 2". Is dit werkelijk productie???
Jep afgelopen week geschoten met windstil, effecten waren SUPER! Heb nog een foto'tje van de box voordat die de lucht in ging
Bekijk bijlage 41996
Groetjes LVT
Deze is van de week meegenomen vanuit Maaseik dus gewoon wat jij en ik kopen. Dat die effecten zo mooi rond zijn heeft te maken met een shell productie methode. Als ik het goed heb begrepen zitten er geen bombettes in de tubes maar kleine shells. Normaal gezien zouden we deze box ergens dit weekend hebben geüpload maar we waren zo enthousiast dat we hem maar eerder online hebben geknald!![]()
Your beautifull like diamonds in the sky!! Vandaag even als verrassing de Blazing Diamonds online geknalt van Salon Roger Fireworks man man man wat een dikke bak weer!!
Wat vindt jij van deze rambak?![]()
In de aanbieding kost die nog steeds 140 euro. Hmm..
Alles bij loots aka hqfireworks is gewoon duur te duur in mijn ogen . Neemt niet weg dat ze wel kwalitatief goed vuurwerk verkopen en er zullen er zat zijn die het geen probleem vinden
In de aanbieding kost die nog steeds 140 euro. Hmm..