Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Nieuwe video, nieuw product! :D Dit keer de crackling Phoenix nitraten van salon roger.

Gr LVT

Een fluitbak met een salute cake combineren, in wat zou dat resulteren? :D Zie hier de Titanium Willy, verkrijgbaar voor minder dan een Milly.

Have a nice weekend!! :)

Een fluitbak met een salute cake combineren, in wat zou dat resulteren? :D Zie hier de Titanium Willy, verkrijgbaar voor minder dan een Milly.

Have a nice weekend!! :)

ik heb wel het idee dat de fluit de knal overstemd?

maar wellicht wel een leuke knalpot om er bij te hebben

ik heb wel het idee dat de fluit de knal overstemd?

maar wellicht wel een leuke knalpot om er bij te hebben

Haha de titanium knallen hebben moeite om de fluit te overtreffen inderdaad, deze is lekker rauw en hard! Op het einde zie je hoe hard de knallen zijn als de finale is uitgefloten.

Gr LVT

wanneer komen je china filmpies nou LVT :p

Haha china? Bende gek joh!

We rammen deze zonnige zondag gewoon in met de Golden Showers van Salon Roger Fireworks mooie bak met veel goud effecten en dikke palmen en crackling boeketten! Lekker :D

Fijne zondag!!

En we rammen de week weer volgas door midden! Dit keer met de Salute waaier van Piromax! Heerlijke waaier die opent met grof harde salutes en er even goud boeketten tussendoor strooit :)

Enjoy!

En we rammen de week weer volgas door midden! Dit keer met de Salute waaier van Piromax! Heerlijke waaier die opent met grof harde salutes en er even goud boeketten tussendoor strooit :)

Enjoy!

vanwaar die verdwaalde spinner ? of was het een salute die niet knalde maar sisste ?

vanwaar die verdwaalde spinner ? of was het een salute die niet knalde maar sisste ?

Pfoe geen idee, valt me pas op bij de video inderdaad!

We zijn wezen shoppen in Hoogstraten bij HQFireworks net over de grens :) In onze video kun je zien wat daar allemaal voor moois te koop is!

Groetjes en Houdoe!

Tjakka! We fluiten de week weer door midden met de Color Whistling Salutes van Salon Roger Fireworks dikke P1 Nitraten met vooreffect. Bekijk de video zelf maar :)

Om alvast een voorproefje te geven op al dat mooie Surex spul wat komen gaat, hierbij de Damage Control 36 Shots waaier :) Te koop bij Salon Roger Fireworks

Enjoy and have a nice weekend!!

Gruwelijke kwaliteit! Laat iedereen maar lekker op het Funke spul jagen, dan blijft er voor mij genoeg dikke kwaliteit Surex over :D

Back
Bovenaan