Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Gister avond weer genoten van al dat mooie vuurwerk in Düsseldorf ter afsluiting van Japantag 2018. Voor iedereen die er niet bij was of nog eens wilt nagenieten:

Enjoy!!

BAM BAM BAM LVT Is back :D Vanaf vandaag weer elke week minimaal twee uploads op Zondag en Woensdag om 15:00 uur :) Als voorproefje (en video van morgen alvast) het volledig vernieuwde old / newskool assortiment van Loots Vuurwerk More Powder, New Effects!

Groettekes LVT!!

Ken je klassiekers!! Kennen jullie de golden future nog? Nou die is er dus ook in 16 shots versie, we hebben hem even op film gezet voor jullie! :) Lekker opwarmertje voor de Zena Trophy dit weekend!!

Groettekes LVT

BAM BAM BAM LVT Is back :D Vanaf vandaag weer elke week minimaal twee uploads op Zondag en Woensdag om 15:00 uur :) Als voorproefje (en video van morgen alvast) het volledig vernieuwde old / newskool assortiment van Loots Vuurwerk More Powder, New Effects!

Groettekes LVT!!

dit blijft ook een heerlijke set 19shot cakes... twijfel twijfel :)

Zo wat was de Zena Trophy weer gaaf gisteren! Veel stickers geplakt natuurlijk en o zo genoten van de shows! Zelf nog even nagenieten van de shows? Hou ons kanaal in de gaten vandaag ze komen met en met erop, we trappen af met de Mascaleta en de daylight show! :)

Wat vonden jullie van de Trophy??

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Iedereen al een beetje bekomen van de Trophy? Mooi! Dan knallen we vol gas verder met een nieuwe compound van Salon Roger Fireworks :) THE Spartan 140 shots BAM!

Fijne avond nog!!

Iedereen al een beetje bekomen van de Trophy? Mooi! Dan knallen we vol gas verder met een nieuwe compound van Salon Roger Fireworks :) THE Spartan 140 shots BAM!

Fijne avond nog!!

Nou, ik ben nog steeds zwaar onder de indruk van de Mascaleta...
Man man, veel gezien, maar zoiets nog nooit.
Ben blij dat ik genoeg oordopjes had meegenomen voor mijn vrouw en mijn zoon en ja, ik heb ze zelf ook in gedaan.

Maar ehm, wat betreft The Spartan, mooi doosje hoor!
Binnenkort ook maar eens bij Roger binnenwippen...

Deze mooie bak staat jammer genoeg nog niet op de SR website, dus wat is/ wordt de verkoop prijs?

Als het goed is komen er deze week nieuwe producten met prijzen op hun website!

Ondertussen knallen wij gewoon lekker verder met de nieuwe skull thunder! :D

Het is weer woensdag de week is weer doormidden we knallen even een lekkere mat online van Salon Roger Fireworks Hoppa!! De Liuyang Thousand Crackers vernoemd natuurlijk naar de stad van het vuurwerk! :)

Deze mooie bak staat jammer genoeg nog niet op de SR website, dus wat is/ wordt de verkoop prijs?

Heb het voor je nagevraagd €85, ondertussen rammen wij natuurlijk gewoon verder en knallen we zo het weekend in!! Vandaag de extreme salute rockets van Salon Roger heerlijke P1 pijlen! :D

Groetjes!

Back
Bovenaan