Lijstjes topic 2026/2027

tot nu toe:
Compounds
Pryme Dakyn
Prme Ahoy
Pyro Specials kiss from hell
Pyro Specials Dream escape
Pyro Specials Gangsters

Cakeboxen
Fire event colorful emotions

Pijlen
Pyro specials shellrockets bombsquad
Pyro specials powerpack

Single shots
Pyrocentury carcasa x3

En nog heel wat cat 1 meuk van afgelopen jaar. (klein beetje fan van pyro specials geworden na afgelopen jaar xD)

Het huisje in Duitsland is al gefixed en de eerste bestelling de deur uit! Een heerlijk begin!

🎆🏠💫

Chakra Argento
100sh - 24mm - 1677g nem

Fermata 100A Funke
100sh - 30mm - 2425g nem

Neon King Iskra
188sh - 20/25/30mm - 1994g nem

Thunder Titan SRPyro
100sh - 20mm - 500g nem

Wilk Iskra
99sh - 20mm - 906g nem

Yggdrasill Funke
100sh - 30mm - 2500g nem

-
Devils shots SRPyro
1sh - 30mm - 18,18g nem 3x16

Het huisje in Duitsland is al gefixed en de eerste bestelling de deur uit! Een heerlijk begin!

🎆🏠💫

Chakra Argento
100sh - 24mm - 1677g nem

Fermata 100A Funke
100sh - 30mm - 2425g nem

Neon King Iskra
188sh - 20/25/30mm - 1994g nem

Thunder Titan SRPyro
100sh - 20mm - 500g nem

Wilk Iskra
99sh - 20mm - 906g nem

Yggdrasill Funke
100sh - 30mm - 2500g nem

-
Devils shots SRPyro
1sh - 30mm - 18,18g nem 3x16
Goed voorbeeld doet goed volgen. Hier ook huisje in Duitsland geboekt en bestelling ga ik komende dagen eens uitzoeken.

Wat voor huisje hebben jullie geboekt, moet ik dan denken aan een soort Center Parcs of meer Airbnb? Heb zelf ook interesse om dit jaar in Duitsland te vieren maar uit de ervaringen die ik op het forum lees, blijkt dat soms lastig omdat je gezeur krijgt met vuurwerk. Zelf dacht ik meer aan een Airbnb ergens in stedelijk gebied waar lokale bewoners, net als hier, ook gewoon afsteken met oud en nieuw en waar het van de lokale overheid ook is toegestaan.

Wat voor huisje hebben jullie geboekt, moet ik dan denken aan een soort Center Parcs of meer Airbnb? Heb zelf ook interesse om dit jaar in Duitsland te vieren maar uit de ervaringen die ik op het forum lees, blijkt dat soms lastig omdat je gezeur krijgt met vuurwerk. Zelf dacht ik meer aan een Airbnb ergens in stedelijk gebied waar lokale bewoners, net als hier, ook gewoon afsteken met oud en nieuw en waar het van de lokale overheid ook is toegestaan.

Een airbnb in een stedelijk gebied zou ik ook eerder overwegen dan een centerparcs.

Daar zit ik ook een beetje mee. Denk een aibnb maar dan misschien even de host zeggen dat je er vuurwerk gaat opslaan anders krijg je er misschien achteraf gezijk mee.

Ik ga mijn huisje binnenkort even boeken, ik hoop hem recht op duitse grens bij Gronau te kunnen zitten en dan om 12 uur weer richting huis. Dat is namelijk maar 10 min rijden

Maar hierbij mijn lijstje. Denk dat er wat mis is gegaan bij mij want normaal gesproken geef ik nooit zoveel uit aan het begin van het jaar.

Compound
400 Shot Total Display Show - Magnum
400sh - 18 mm - 1920g nem

Reborn Phoenix 1.3g- Pro Explosion
99sh - 25 en 30 mm - 1785g nem

Blast Fury 1.3g - Pro explosion
113sh - 25 en 30 mm - 1990,4g nem

Blütenregen 1.3g - Funke
100sh - 30mm - 2500g nem

Tiny Titan 1.3g - SRpyro
123sh - 25mm en 30mm - 1994g nem

Cakes