JanFireman
VWC lid
Trukieee krijgt vanaf maart weer een inlogverbod en die zie je net als vorig jaar niet terug tot januariHardlopers zijn doodlopers hè. Ik denk dat ik er zo wel ben, misschien nog een beetje Riakeo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Trukieee krijgt vanaf maart weer een inlogverbod en die zie je net als vorig jaar niet terug tot januariHardlopers zijn doodlopers hè. Ik denk dat ik er zo wel ben, misschien nog een beetje Riakeo
Hij koopt gewoon de boel allemaal op als particulier. Eigenlijk net zo als de freakwinkels doen alleen dan op een iets kleinere schaalTrukieee krijgt vanaf maart weer een inlogverbod en die zie je net als vorig jaar niet terug tot januari![]()
Eerste bestelling ook gedaan, 5 februari nog Ice Flower/Brave Bear op de kop proberen te tikken. Ben bang dat het hier niet bij blijft... ook met het oog op de politieke situatie
Compounds;
[v] Riakeo Beauty (127sh - 25/30mm)
[v] Transbomber (144sh - 25mm)
[v] Boombastic (75sh - 30mm)
[v] Double defence (40sh - 25mm)
[ ] Ice Flowers (108sh - 25mm)
[ ] Brave Bear (108sh - 25mm)
Cakes;
[v] Ultimate city trip (6x 36sh - 25mm)
[v] Neon Ghost (20sh - 30mm)
[v] Wckd Warlord (30sh - 25mm)
[v] Riakeo 500 (23sh - 30mm)
Edit; Ook al wat fonteinen en ander klein spul besteld voor de kids om 18:00
Dat is een prachtig lijstje! Ergens in het zuiden van het land neem ik aan?1x insane crown bomber
1x freestyle madness
1x elegance
1x event sky symphony
1x hardcore helium
1x super flowers
Allemaal bij vwpdDat is een prachtig lijstje! Ergens in het zuiden van het land neem ik aan?
Nog maar weer wat bij besteldweer 2 toppers erbij
Compounds:
Atmosphere 64 shots
Prosperity
Blinking Fermata
Mystery box Fleringen
400 shots total display
Mixed 110 shots
Katan Special #2
Strong celebration 133
Crash Box 100
Cakes:
Bunga 19
Monster ride (2x)
Mixed city trip
Topaz Blue
Pyro 5s
Turbo display 100
Yellow River
Heerlijk man!Nog maar weer wat bij besteld
Compounds:
Atmosphere 64 shots
Prosperity
Blinking Fermata
Mystery box Fleringen
400 shots total display
Mixed 110 shots
Katan Special #2
Strong celebration 133
Crash Box 100
Double defence
Obsessed
Cakes:
Bunga 19
Monster ride (2x)
Mixed city trip
Topaz Blue
Pyro 5s
Turbo display 100
Yellow River
Sydney sunsire (2x)
En nog 2x de 999 fountain
Proficiat! Als je verjaardagskado een kortingscoupon was met x aantal % korting, dan heb je die Great Wall voor een mooie prijs! Dat is toch maar een mooi verjaardagskadootje!Een hele lange tijd over getwijfeld, maar door mijn vrienden van kanjer toch The Great Wall aan mijn lijstje toegevoegd
Mooie box, alleen way overpriced!Een hele lange tijd over getwijfeld, maar door mijn vrienden van kanjer toch The Great Wall aan mijn lijstje toegevoegd
nice lijstje, mis er nog ééntje.... insane crown bomberNieuwe bestellingen:
Daar heb ik er nog 2 van staan gelukkignice lijstje, mis er nog ééntje.... insane crown bomber
Holy moly! Wat een lekkere lijst man!Nieuwe bestellingen:
Thanks!!Hele dikke lijst. Ook fijn gedaan zo met hyperlinks.