Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ahja, slecht als je nog zo laat in het jaar bestellingen annuleertWaarschijnlijk Breda vuurwerk want die naam heb ik tot nu toe het meest gehoord in de klachten die hier worden geplaatst
Bij mij heeft deze winkel helaas ook onterecht mijn order geannuleerd maar na maanden geen contact te krijgen lijken ze nu ook via mail wakker geworden te zijn en is mijn geannuleerde order er weer ingezet met de oude 27% korting en wat gratis vuurwerk. Hierdoor kom ik ondanks de hogere prijzen zo goed als op dezelfde prijs terecht en ben ik er mee akkoord gegaan.Waarschijnlijk Breda vuurwerk want die naam heb ik tot nu toe het meest gehoord in de klachten die hier worden geplaatst
Nou ja, voor alles is een oplossing dus meerdere fonteinen tegelijk (2x Crackling crystal plus 2x Popcorn Fountain) en laat m'n vrouw wel thuis zodat alles in de auto past als we op vakantie gaan
![]()
Vraagje , is dit allemaal je eigen budget of met groepje?Als bij je favorite shop een aantal nieuwe producten online komen is het moeilijk om daar vanaf te blijven.
Dus nog maar een kleine en aller laatste bestelling geplaatst.
Definitieve eindstand:
Compounds: 46
Cakes: 279
Pijlen: 19
Fonteinen: 26
Klein spul: 250
Compounds:
2X Time Traveler - Vuurwerkbunker
1X Milky Way - Vuurwerkbunker
1X Super Nova - Vuurwerkbunker
Cakes:
1X Nova - Vuurwerkbunker
1X Pulsar - Vuurwerkbunker
1X Solar - Vuurwerkbunker
Eigen budget, tijdens stoken mogen vrienden zeker mee stoken hiervan. Het is dan wel voor 3 jaar lang sparen.Vraagje , is dit allemaal je eigen budget of met groepje?
Eigen budget, tijdens stoken mogen vrienden zeker mee stoken hiervan. Het is dan wel voor 3 jaar lang sparen.
Het scheelt dat het de 29e en 30e verdeelt word over meerdere locaties ivm veiligheid. 31e komt alles bij elkaar.Maar is dit niet een beetje over the Top? Haha, ik ben echt helemaal jaloers man, maar aan de andere kant, mijn vrouw zou mij het huis uit trappen als ik met zoveel vuurwerk aan zal komen. Ik vraag mij af, hoe ga jij alles vervoeren en opslaan. Damn, alleen al 279 cakes!!
Maar die vuurpijlen, zijn dat dan 19 stuks of 19 verschillende pakken?