Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stel dat de merken die nu veel gekocht worden niet meer te koop zullen zijn in freak winkels en andere importeurs juist wel, zouden de lijsten 99% anders zijn.
Stel dat de merken die nu veel gekocht worden niet meer te koop zullen zijn in freak winkels en andere importeurs juist wel, zouden de lijsten 99% anders zijn.
Update..Nog over van vorig jaar...
Vuurwerktotaal
50/50
One loud cloud 2x
Wicked whistle
Wolff vuurwerk
Revelation
Monsterride
Al besteld
Heron prof. powerbox 3
Evolution de snowstorm
Eurostar huricane nr.75
Eurostar cake nr. 35-4
Wat er zeker nog gaat komen is de bluesharks van redwire.en ik wil nog bij vuurwerkmania het e.e.a. bestellen. Even wachten tot hun site online komt met een goede bulkactie hopelijk....
Ik ben een beetje ziek geloof ik. Ineens weer geld van mijn rekening verdwenen
Wel leuke dingen voor terug gelukkig. Moest nog een pijlen setje en wilde na heeeel lang twijfelen toch nog wel een Yellow River 2014 proberen, ondanks de mega hype over deze cake.
Ga je geen spijt van krijgen, in dit geval is de hype terecht. Beest van een cake!
We gaan het zien. Mijn ervaring is dat de mega hype rond bepaalde producten of merken hele hoge verwachtingen scheppen. Zo heb ik van Rubro nooit een echt wow-moment gehad.
We gaan zien hoe deze presteert, naast de Brazilian Box