Lightcore

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1545
Artikelnaam: Lightcore
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Schitterende zwemmende rode sterren met knal en gouden stroboscoop met groene sterren.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 50 meter
Richtprijs: € 30,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1545_-_geisha_-_lightcore_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf die moving stars in deze cake, ze zijn wel wat snel weg, maar het is een mooie combinatie van effecten.

Eerder kozen misschien mensen voor een Shaft in combinatie met een andere cake, maar dat hoeft ook niet meer! Leuk bedacht, prima prijs! :)

Pffffff!!! Ik word hier wel warm van! :yes: Heerlijk felle moving stars, met keiharde klappen er bovenop! Lekkere combinatie en zeer goed uitgewerkt. Prijs is tip-top in orde.

Zo hé, deze is gaaf! :D Inderdaad wat overeenkomsten met een hierboven genoemde cake, maar voor mijn gevoel iets sneller en doordat hij niet schot voor schot schiet blijft hij tot het einde boeien.

De go-getters van de Shaft zijn wel beter uitgevoerd. Deze cake heeft echter wel leuke toevoegingen. Is wat duurder, maar zeker ook wat voller. Leuk ding.

De go-getters van de Shaft zijn wel beter uitgevoerd. Deze cake heeft echter wel leuke toevoegingen. Is wat duurder, maar zeker ook wat voller. Leuk ding.

Mee eens. Maar voor een 500 grammer nog steeds niet duur vind ik.
Aparte combinatie van effecten. Maar wil hem wel proberen dit jaar. Ziet er goed uit.

De moving stars van deze cake zijn zeer fel een gaan echt een heel stuk door, top uitgevoerd dus! De boeketten zijn niet heel speciaal maar geven wel lekkere knallen tussendoor. Prijs is ook prima. Voor de liefhebber een goede cake dus :)

11si6uv.png

Deze speciaal in drievoud gekocht voor de mooie combinatie met go-getters en boeketten.
De go-getters vond ik iets minder vol en sterk dan die van de Shaft, maar zeker niet verkeerd.
De gouden blinkers gingen redelijk lang door.

Hier is mijn straatfilmpje van deze cake :)

Net als Anaconda ervaarde ik helaas ook dat de go-getters iets minder goed waren dan op de demo. Neemt niet weg dat het en prima cake is, met bijzondere effecten. De glitter boeketten zijn echt zeer groot.

Deze cake viel mij erg tegen aangezien ik deze had gekocht voor het speciale effect maar was lang niet zo als op de demo

Back
Bovenaan