[Lidl] Knetterlinten 60-delig

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1145
Artikelnaam: Knetterlinten 60-delig
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2,8 gram per stuk (168 gram totaal)
Aantal per verpakking: 60 stuks
Effectomschrijving: Na het aansteken branden deze linten hard knetterend op.
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: €2,99

lidl knetterlint 60st.JPG

Wij danken GBV-WECO voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Hierbij een straatfilm van het product :p.

Echter nog niet helemaal duidelijk of deze versie een fabrieksfout is.

Hopelijk komen ze nog weer terug in de schappen, maar ben er bang voor. Mooi spul.

Ik heb ze van 2 vestigingen.

De ene partij is redelijk droog maar toch nog wat klam en de andere partij is best vochtig te noemen.

In 7 uur tijd is zo een vochtig pakje nu 16 gram lichter geworden.

Raak dus niet meteen in de stress als ze niet zo lekker gaan en een beetje ploppen. Wel zo snel mogelijk goed drogen die handel.

Als ze dan droog zijn gaan ze ook meteen echt goed hard en zullen je knetters ook een soort van gaan flitsen. Dit type cat1 is echt een must komend ouwejaar.

Volgende week schijnt het weer aangevuld te worden.

Hoe nat ze ook zijn geweest, na uren letterlijk op de kachel gaan ze allemaal even goed. Wanneer je knetters gaan flitsen zijn ze droog.

Vanmiddag de hele middag op de verwarming gelegd, laat ze nog even zo drogen. Tip: zet de doosjes open als je ze laat drogen op de verwarming, geldt eigenlijk met alle verpakkingen

Doosjes hebben nu 23 uur op de verwarming gelegen, het gewicht gaat nu ook niet meer naar beneden. Straks maar weer even eentje proberen. :p

Hoe kan ik goed zien of ze vochtig zijn of niet?

Je kunt het niet zien. Zijn ze vochtig dan voel je dat aan het karton als ze een tijdje op de verwarming hebben gelegen. En meten is weten. Worden de doosjes lichter na verloop van tijd dat ze op de verwarming hebben gelegen, dan weet je ook genoeg :wink:

Van 12 naar 11 pakken sinds gisteren 20.00:handsup:
Gaan goed hard.
10 uur op de kachel gelegd en een klein matje van 1 pak gebouwd en in de boom gehangen.
Komen die knetters lekker naar beneden zeilen.
Gaan echt prima voor cat1 spul en het matje deed het beter dan menig rol die je normaal in nl kopt.

Gister niet zien liggen volgens mij, maar er was ook wel heel veel al op. Straks en komende dagen weer ff proberen, deze zien er wel bizar goed uit en goedkoop! Heb elders zelfde voor 20st betaald, geloof ik.

Vandaag een pakje op de weegschaal gezet. Gewicht 220 gram. Paar uurtjes verwarming, zit nu op 201 gram haha.

Back
Bovenaan