[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt een treurig oud & nieuw als ik alle winkels waar ik zelf ooit eens lang heb moeten wachten, of waar anderen ooit lang hebben moeten wachten, links laat liggen. Kan overal en altijd een keer gebeuren.

Vorig jaar ook lang moeten wachten aan het einde van de eerste verkoopdag, maar dat was ik bij het schieten van de cakes rond de jaarwisseling weer vergeten. Dit jaar dus ook weer gewoon present.
 
Het wordt een treurig oud & nieuw als ik alle winkels waar ik zelf ooit eens lang heb moeten wachten, of waar anderen ooit lang hebben moeten wachten, links laat liggen. Kan overal en altijd een keer gebeuren.

Vorig jaar ook lang moeten wachten aan het einde van de eerste verkoopdag, maar dat was ik bij het schieten van de cakes rond de jaarwisseling weer vergeten. Dit jaar dus ook weer gewoon present.


Er zit natuurlijk wel verschil tussen gewoon moeten wachten een half uurtje vanwege wat drukte of dat je je bestelling op het afgesproken tijdstip komt ophalen en het vervolgens nog 2 uur of langer duurt voor je het krijgt. Dat vind ik namelijk echt niet kunnen en zal mij de pret echt wel drukken.

Het klink iig wel geruststellend dat het beperkt is gebleven tot de 1e verkoopdag. Wellicht dan toch een gokje wagen.
 
Er zit natuurlijk wel verschil tussen gewoon moeten wachten een half uurtje vanwege wat drukte of dat je je bestelling op het afgesproken tijdstip komt ophalen en het vervolgens nog 2 uur of langer duurt voor je het krijgt. Dat vind ik namelijk echt niet kunnen en zal mij de pret echt wel drukken.

Het klink iig wel geruststellend dat het beperkt is gebleven tot de 1e verkoopdag. Wellicht dan toch een gokje wagen.

Ik was er ook sceptisch over, maar heb het idee dat ze het dit jaar goed voor elkaar hebben. Vooral met de ruime openingstijden en de kennis van vorig jaar moet het goed komen. Ik heb er vertrouwen in.
 
Ik was er afgelopen jaar ook en stond na 10 minuten weer buiten met de bestelling. Problemen met de levering is iets wat elke winkelier kan overkomen, maar in Zutphen deden ze er alles aan om zo goed mogelijk te helpen.
 
Kijk ik moest ook 2 uur wachten, dat kan gebeuren maar als een kwart van de producten en dan nog niet bij zit en de vervangende producten ook niks zijn is het vooral zuur, je kan je geld dan wel terugvragen maar dan heb je ook niks dus daar was ook meer frustratie over
 
iedereen ervaart zoiets op zijn eigen manier, maar ik heb 3 uur gewacht, en nog geen zicht op mijn bestelling, ben een dag later weer terug gereden, en dan erachter komen dat een kwart van de spullen mist heeft mij in ieder geval doen besluiten dit jaar over te slaan
 
Mensen spijtig dat jullie lang hebben moeten wachten.
Ik had toevallig een andere dag en was zo klaar.
Renee heeft zijn excuses aangeboden en verbetering beloofd.
Voor meer negatieve reacties die zeker geuit mogen worden verwijs ik naar het 2019 topic.
Het is al veel besproken in het 2019 topic en dan kom je in september alsnog ff oude koeien uit de sloot trekken.
Tja....
Dit is het 2020 topic.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
 
Vorig jaar gewoon alles keurig in orde bij mij. 29e in de nacht opgehaald. Ieder zijn eigen mening maar ik heb er vertrouwen in dat ze het dit jaar goed voor elkaar hebben. Heb ook al een aantal bestellingen gedaan.
 
dit forum gebruik ik elk jaar om ervaringen en meningen van anderen te zien en voor mezelf toe te passen, daarom deel ik ze zelf ook hier, negatief of positief, en voor de rest doe je zelf ermee wat je wilt punt
 
Het wordt een treurig oud & nieuw als ik alle winkels waar ik zelf ooit eens lang heb moeten wachten, of waar anderen ooit lang hebben moeten wachten, links laat liggen.

Dus jij maakt heel vaak mee dat je 4 á 5 uur moet wachten op je bestelling? (aangezien er dus blijkbaar geen winkel overblijft als jij deze winkels met uren lange wachttijden links zou laten liggen). Dan zit het jou altijd wel heel erg tegen.

Hopelijk was het een incident en verloopt het dit jaar wel soepel. Zowel voor de winkel als de klanten.
 
Dus jij maakt heel vaak mee dat je 4 á 5 uur moet wachten op je bestelling? (aangezien er dus blijkbaar geen winkel overblijft als jij deze winkels met uren lange wachttijden links zou laten liggen). Dan zit het jou altijd wel heel erg tegen.

Hopelijk was het een incident en verloopt het dit jaar wel soepel. Zowel voor de winkel als de klanten.

Toch maar een verhaaltje...

Ik doelde niet specifiek op mijn eigen ervaring, maar constateer in dit draadje (en met name dat van vorig jaar) dat sommige forumleden een winkel links laten liggen omdat zij (of anderen van horen zeggen) daar een keer lang hebben moeten wachten. Voor sommigen bedroeg de wachttijd een half uur, ik lees soms 1 uur of 2 uur en het loopt op tot 6 uur. Ik behoorde vorig jaar tot de club die 5 uur moest wachten. Nee, het was niet leuk. Ja, het was koud, Ja, het was een chaos, Ja, het personeel zat er behoorlijk doorheen, Nee, de oliebollen waren niet te vreten die avond. Nee, het was allemaal niet best.

Mijn punt is dat ik het persoonijk wat te kort door de bocht vind om een winkel voorgoed 'af te schieten' zodra men daar eenmalig een frusterende ervaring heeft gehad, (groten)deels veroorzaakt door overmacht. Sterker nog, ik vind het een beetje ego-centrisch. Ieder zijn keuze en ieder zijn goed recht om elders te gaan shoppen, maar dit is mijn mening.

Ik ben overigens wel benieuwd of diezelfde personen ook de seizoenkaart van hun favoriete voetbalclub direct in de prullenbak gooien bij de eerste 5-0 nederlaag van het seizoen, die niet om aan te gluren was. Of is men dan massaal wat vergevingsgezinder en gaat men dan twee weken later met een sjaaltje om weer staan klappen als de spelers, die het toen zo gruwelijk verpest hadden, het veld op komen zonder in de twee tussenliggende weken ook maar iets gepresteerd te hebben? Als je wilt kun je deze vergelijking op 11 manieren bekritiseren, maar probeer de kern van de metafoor te zien.

Het zit mij niet erg tegen hoor, maak je geen zorgen. En als het al tegen zit hebben mijn relativeringsvermogen en ik er kennelijk relatief weinig last van, gelukkig maar. Maar in het verlengde van dit verhaal zou ik bijvoorbeeld Haokan, Vuurwerkland Steenbergen, Breda vuurwerk, De Driesprong, Ano, en zo nog wel minimaal 10 winkels meer links kunnen laten liggen, omdat ik daar ooit langer dan een uur heb moeten wachten en/of mijn bestelling niet geheel compleet was. Gelukkig ben ik niet zo streng voor deze winkeliers en mezelf en geef ik anderen in de meest brede zin van het woord graag een tweede kans.

Details: ik heb niet gezegd dat er geen winkel overblijft. Ik heb niet gezegd dat ik ergens heel vaak 4 of 5 uur moet wachten op mijn bestelling. Iets teveel aannames wat mij betreft.

Verder ben ik het wel eens met R S vuurwerkliefhebb: dit is het 2020 topic.
 
Laatst bewerkt:
Bonzo, je hebt helemaal gelijk, maar het kan toch niet zo zijn dat je bijv. In julli je producten al besteld, en dat de bus met je vuurwerk pas 28 december 4 uur sochtends, je product pas bij het filiaal aankomt, vervolgens heeft de bus pech of zoiets, en komen er een paar van je producten niet, dat vind ik zelf dan ook een beetje raar, maar ik snap je helemaal
 
Ouwe koeien noemen ze dat oftewel met andere woorden; dit is het 2020 topic, niemand kent de geest in de fles. Punt erachter en doorgaan. Hiermee wordt het topic ook niet beter.. en dat helpt niemand.

Mocht je twijfelen, speur het 2019 topic af en wordt enthousiast of niet. That’s it :)!
 
Ouwe koeien noemen ze dat oftewel met andere woorden; dit is het 2020 topic, niemand kent de geest in de fles. Punt erachter en doorgaan. Hiermee wordt het topic ook niet beter.. en dat helpt niemand.

Mocht je twijfelen, speur het 2019 topic af en wordt enthousiast of niet. That’s it :)!

Als ik wil weten hoe een bedrijf presteerde in 2019.
Zoek ik altijd in de forums rond september 2020
:bonk:
 
Misschien is het toch goed om te kijken wat ze hebben geleerd van die eerste dag en de wachttijden, daarna was het in orde zo te lezen? Zij zullen de ervaringen vast en zeker evalueren en ieder jaar werken aan verbeteringen. Nu hebben ze nog een extra factor, want hoe krijgen ze het corona-proof dit jaar, ook daar zullen ze mee bezig zijn.

Om nou pagina's te wijden aan een ervaring op 1 van de verkoopdagen vorig jaar, laten we het ombuigen en (nogmaals) vragen aan de winkelier zelf, dus @Rene of een collega; welke aanpassingen zijn gemaakt n.a.v. de ervaringen vorig jaar en hebben jullie al een idee over een corona-proof opstelling?
 
Vorig jaar de eerste dag een uurtje moeten wachten (eerste dag rond 8 uur) maar zo erg vind ik dat niet. Ben ervan overtuigd dat het dit jaar beter is geregeld. De verdere service is altijd zeer goed daar.
 
Misschien is het toch goed om te kijken wat ze hebben geleerd van die eerste dag en de wachttijden, daarna was het in orde zo te lezen? Zij zullen de ervaringen vast en zeker evalueren en ieder jaar werken aan verbeteringen. Nu hebben ze nog een extra factor, want hoe krijgen ze het corona-proof dit jaar, ook daar zullen ze mee bezig zijn.

Om nou pagina's te wijden aan een ervaring op 1 van de verkoopdagen vorig jaar, laten we het ombuigen en (nogmaals) vragen aan de winkelier zelf, dus @Rene of een collega; welke aanpassingen zijn gemaakt n.a.v. de ervaringen vorig jaar en hebben jullie al een idee over een corona-proof opstelling?

Goede vraag. Ik stoor mij er namelijk mateloos aan dat er niet wat dieper in is gegaan op wat er vorig jaar mis is gegaan. Naar mijn weten is er niet meer dan een excuus en een "we gaan het evalueren geweest". Ze zijn dat ook niet verplicht hoor maar het gebrek aan communicatie hier EN vorig jaar in die winkel (na 6 uur wachten..) zorgt er wel voor dat ik er voorlopig niet meer kom. Als ze hier wat transparanter over waren geweest had ik (en wellicht andere leden hier) wel anders tegen de situatie aangekeken.

Hoop in ieder geval dat iedereen die nu besteld alles krijgen wat ze bestellen en verder succes voor Arentz! Van mij zullen jullie geen last hebben:biertje:
 
Goede vraag. Ik stoor mij er namelijk mateloos aan dat er niet wat dieper in is gegaan op wat er vorig jaar mis is gegaan. Naar mijn weten is er niet meer dan een excuus en een "we gaan het evalueren geweest". Ze zijn dat ook niet verplicht hoor maar het gebrek aan communicatie hier EN vorig jaar in die winkel (na 6 uur wachten..) zorgt er wel voor dat ik er voorlopig niet meer kom. Als ze hier wat transparanter over waren geweest had ik (en wellicht andere leden hier) wel anders tegen de situatie aangekeken.

Hoop in ieder geval dat iedereen die nu besteld alles krijgen wat ze bestellen en verder succes voor Arentz! Van mij zullen jullie geen last hebben:biertje:

Inderdaad, precies mijn idee. Een slap excuus voor het lange wachten. Ik was daar om 7 uur 's avonds en ging pas 2 uur snachts de deur uit met niet eens een complete bestelling maar vervangers.

Funke zijn leuke producten, maar na het debacle van vorig jaar kom ik hier pertinent niet meer. Puur om het feit dat er op die dag zelf wel wat meer had kunnen doen, er was geen drinken in de buurt te krijgen, viel bijna om van de honger. Het was echt heel erg slecht geregeld.

Sfeer zelf was harstikke tof en heb een aantal leuke mensen gesproken, maar dat zal voor mij niet een reden zijn om daar weer volgend jaar voor terug te gaan. Het is een klantervaring die de das om kan doen. Het kan je maken of breken, elk bedrijf kan kampen met problemen etc, het is maar net hoe je hier mee omgaat.

Arentz zo te zien, wilt graag snel zijn zakken vullen en voor de rest is het jammer de bammer als er iets mis gaat, zo komt het in iedergeval op mij over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan