Levensgenieters

Deze staat hier zeker op de stoep met oud en nieuw. Wat een prachtig cakes met mooie spinning tails:) Voor een spotprijsje :D

Hmm deze cakes waren me totaal niet opgevallen.
Mooie cakes hoor, met spinners.
Wat loop toch te zeuren dat er zo weinig spinner cakes zijn en Marijn heeft er gewoon 4 in een pakket!

Erg mooi pakket, had levensgeniets D in mijn 10 uurs project verwerkt samen met 3 Thundering Heavens en de knal deed er echt niet voor onder, alleen was hij iets langzamer en ging daardoor net even langer door dan de thunderings heavens.

Voor de rest vond ik de Spinners in levens genieter B ook erg mooi en apart.

Top pakket dus als je het mij vraagt

Inderdaad,wat een top pakket.Had ze dit jaar voor het eerst,maar stond echt verbaasd wat er uit zo'n pot(je) voor effecten komen.Stuk voor stuk vond ik ze geweldig,de pot met de silveren spinners vond ik vooral erg gaaf,omdat gewoon de hele straat verlicht werd erdoor.
Volgend komt deze er zeker weer!!

Ik heb Levensgenieter D (de knalcake) om 03:00 uur afgestoken midden in het winkelcentrum, met uitgaand publiek in de omgeving. Omdat het op dat tijdstip zo lekker rustig is, krijg je alle aandacht. De cake duurt lekker lang, en heeft bijzonder goede knallen. Je zag iedereen kijken, en wat gejuich na afloop:angel: Op zo'n moment komt de cake gewoon volledig tot z'n recht; veel meer dan wanneer je de cake om 00:15 uur afsteekt.
De anders drie cakes staan nu nog bij mij in de kast...eens kijken wat ik er mee doe en wanneer.

Een filmpje uit de straat, gevonden op You-Tube

pot b uit het levensgenieters pakket van marijn vuurwerk

levensgenieter c

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ik de films weer zie moet ik toch zeggen dat ik uitermate tevreden ben over dit pakket. Prima potten voor 15 euro p/s omgerekend. De "B" heeft echt heerlijk dikke spinning tails.

Nieuwe en recente film van de Levensgenieters:

091-094 - Levensgenieters A & B & C & D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de filmpjes Fred! :)

Zal dit jaar een assortiment van deze cakes aanschaffen! Veel variatie in 1 doos GEWELDIG! :D

:) moet zeggen los zijn ze aardig om te zien maar als je ze alle 4 tegelijk de lucht in jaagd heb je een mooi spectakel:D

Van dit product, en sowieso van Marijn in het geheel, had ik veel meer verwacht. IK kwam dit jaar voor het eerst in aanraking met Marijn maar ben niet echt laaiend enthousiast. Dit is een leuk pakket, maar te duur. Voor 15euro per pot heb je echt mooiere. Zeker pot D, de knalcake stelt niks voor. Echt geen lekkere knallen, dan is de knalcake van bijvoorbeeld Zena veel beter en dat voor dezelfde prijs. Dus dan gaat het eigenlijk om de andere drie potten en dan heb ik liever 3x palm van Zena of maniac van weco of noem maar op. Nee voor mij dit pakket niet meer. Het was leuk, maar niet meer dan dat.

Dit jaar voor de 2e keer afgestoken en inderdaad zijn dit potten die je minimaal met zijn tweeën te gelijk moet afsteken. Wat me wel opvalt is dat deze potten lekker lang duren.

Ik heb ze gewoon allemaal los afgestoken, tussen wat duurdere cakes als de City Lights (Bonfire). De'Binkie' Cake & de cake met de spinning tails vielen in de smaak, ook bij de mensen die stonden te kijken... De andere 2 zijn wat standaard, maar goed te doen!

Zijn er nog nieuwe ervaringen? Van afgelopen jaar maar 2 reacties, dus ik ben benieuwd of ze nog steeds zo goed zijn.

Ze waren weer net zo goed als voorgaande jaren :p Dus je kan gewoon de reacties van voorgaande jaren aanhouden.
Dit jaar is er wel een beperkte voorraad beschikbaar. Als je ze wilt hebben, raad ik sterk aan om ze VOOR te bestellen.

Back
Bovenaan