Leuk nieuws: Lidl Nederland verkoopt vuurwerk!

Een maat van me werkt bij Lidl. Ik vroeg hem nog te kijken of er al vuurwerk binnen was vrijdag of zaterdag, maar was nog niet zo.
Achja, morgen pas iets later school, dus lekker optijd weg en meteen wat gaan halen. 2 euro voor alleen al 8 crackling balls is super goedkoop als ik vergelijk met de rest van de winkels die cat.1 verkopen hier in de buurt.

Morgen dus kruitsnuiven!

Heb je een Big Bazar in de buurt, daar heb je al crackling balls 8 voor een euro

Heb je een Big Bazar in de buurt, daar heb je al crackling balls 8 voor een euro

Ja snap ik, maar hier krijg je nog veel meer erbij voor 2 euro :p

Disco flash, 30 stuks, 5 euro hier. En nog meer van zulke belachelijke prijzen. Dus ik hoop dat Lidl een uitkomts brengt.

Oh jahoor, zie hier, werkt goed. Gronbloemen doen het gewoon goed, het crackling fonteintje was een verrassing en dus extra leuk:p (dat zit in zo'n klein pakketje in het cellofaan).

23uaoid.jpg

:D:p

Ik weet van een partij die de brillen in grote volumes inkoopt dat ze zo rond de 19 cent inclusief zitten.

Het zijn normaliter weggooi veiligheidsbrilletjes.

En vandaag bij de Lidl Geweest.
Hier het filmpje van de grondbloemen en het voledige pakket.

Grond bloemen

Street Thunder Pakket.

Geweldig spul voor het geld!

Heb 2 Street thunder pakketen gehaald. De helft is al op, niet alles gefilmd, maar hetgeen wat gefilmd is is niet echt super kwaliteit.
Verbaas me erover dat dit gewoon mag.

Overigens, ik denk toch niet dat de buren er blij mee zijn (afhangend van wat voor buren) maar de gemiddelde gepensioneerde zal er niet echt blij van worden denk ik.

Echt leuk spul! Heerlijk kruit snuiven. Gewoon halen!

Heb 2 Street thunder pakketen gehaald. De helft is al op, niet alles gefilmd, maar hetgeen wat gefilmd is is niet echt super kwaliteit.
Verbaas me erover dat dit gewoon mag.

Overigens, ik denk toch niet dat de buren er blij mee zijn (afhangend van wat voor buren) maar de gemiddelde gepensioneerde zal er niet echt blij van worden denk ik.

Echt leuk spul! Heerlijk kruit snuiven. Gewoon halen!

Niks mis mee toch met dat cat 1, ik koop het al 2 jaar. Ga zo even wat inslaan als het nog niet op is hahah.

Niks mis mee toch met dat cat 1, ik koop het al 2 jaar. Ga zo even wat inslaan als het nog niet op is hahah.

Lag hier toch een hele bak vol. Zag ook al een oma wat inslaan, echter alleen dat sterretjes pakket... Voor ne euro minder heb je toch een leuker pakket :x

Schappen hier in Sneek liggen nog bommetje vol, net even voor 10 euro vuurwerk gehaald, gewoon leuk even om weer die kruit geur door je neus te halen en ook nog eens leuk spul voor een zacht prijsje!1418068226096.jpg

Ook hier in Den Haag al, heb gelijk ook wat meegenomen.

Maar had iemand ander problemen met de flashing fountain? Bij mij ontplofte er eentje en de rest deed niks...

EDIT: Filmpje is offline gehaald door Youtube...(K*T Google!!!)
_C081000.jpg_C081001.jpg_C081002.jpg_C081005.jpg_C081006.jpg_C081007.jpg_C081008.jpg_C081009.jpg

Laatst bewerkt:
Lol net voor 6 euro crackling ballen besteld bij koopjegadget, zie ik nu dit :p echt geen geld! Vanmiddag meteen even een paar pakketjes halen.

Gisteren ook maar ff een paar pakketten van de Lidl gehaald. Best goed spul voor 2 euro! De grondbloemen bleken zelfs crackling grondbloemen te zijn, had ik niet door :). De fonteintjes die onderin zitten zijn inderdaad helemaal goed.

Verder had ik soms ook problemen met de flashing fountain, maar dit lag aan het lontje dat uit gaat, niet de fontein zelf.

Back
Bovenaan