Leuk nieuws: Lidl Nederland verkoopt vuurwerk!

Zo gaat dat hier in Holland. Ze zijn eerst 5 jaar aan het pitten, worden vervolgens wakker en het gezeik begint.:bonk:
Dit komt volgens mij ook door het nieuws van het mogelijke verbod op ploppers en vuurpijlen. Olie op het vuur zeg maar.

Die lui maken zich druk om écht niets. Twaalfjarigen halen vuurwerk bij de Lidl, so what? Ik geloof dat je op zo'n leeftijd met cat. 1-vuurwerk wel vrij verantwoord om moet kunnen gaan.
En de ouders? Die vinden het vaak net zo leuk als de kinder zelf.

Ben wel benieuwd naar die "Street Power"-pakketjes. 30 knetterdriehoeken (?) en 30 knetterlinten voor 3 euro klinkt als een leuk pakketje om te proberen.

Ik was ook benieuwd. In de folder stond dat ze vanaf vandaag verkrijgbaar zouden zijn, maar ik ben ik twee vestigingen geweest en allebei hadden ze niets behalve veiligheidsbrillen.

Iemand die het al wel heeft weten te bemachtigen? Iemand een filmpje?

Ik was ook benieuwd. In de folder stond dat ze vanaf vandaag verkrijgbaar zouden zijn, maar ik ben ik twee vestigingen geweest en allebei hadden ze niets behalve veiligheidsbrillen.

Iemand die het al wel heeft weten te bemachtigen? Iemand een filmpje?
Ik heb het ook niet zien liggen. Ook geen kaartje. Later in de week nog maar een keer proberen denk ik

Filmpje van gemaakt.
Zijn beide niet heel goed eerlijk gezegd. De driehoeken zijn wel leuk met meerdere tegelijk (zie einde van het filmpje) :p

Regels zijn regels. Maar soms kom je hierdoor wel rare situaties tegen. Vorige week stond ik achter twee jochies van een jaar of 14 bij de Action. Die wilden een doosje knalerwten kopen maar kregen die niet mee. Jullie zijn nog geen 16 zei de kassiere. De blik in de ogen van beide knaapjes sprak boekdelen.
Ik had echt zoiets van geef gewoon mee joh. Het zijn gvd knalerwten. Maar regels zijn regels.:bonk:

Back
Bovenaan