Lethal Spiders

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Lethal Spiders
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: 25 shots knisperende en vonkelende staarten schieten in tempo door de lucht.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 4,75

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inmiddels al meer over bekend? Heb het internet al afgzocht, maar er is niks over te vinden. Zou graag beelden zien !

Deze zijn niet geschoten op de demo in augustus. Over enkele weken zullen ze ongetwijfeld op een demo van een dealer geschoten worden :)
Nog even geduld dus.

Gisteren zien staan bij Vuurwerk Vechtweelde.
En het viel mij op dat het een klein potje is met zeer kleine tubes.

Vergeten Foto te maken. :frusty:

Edwin

volgens mij zat dit potje vroeger ook in de gold line van rubroi en heb ik hem wel eens gehad. voor het geld leuke crackling staartjes maar verwacht geen krachtige crackling straal

De masterline heeft de intensity...die heeft ook alleen tails en doet het best goed vind ikzelf..
Juist daarom hoop ik ook dat dit potje ook niet verkeerd zal zijn :D

teveel geld voor dat potje, als je v.b heavy legend 16 koopt heb je er mooie palmen bij, en hl16 is maar 2 euro duurder

euhm...de heavy legend 16 heeft niet echt een tail hoor.
iig niet zoals hier een tail wordt bedoeld volgens mij.

De prijs moet mij overhalen, onder 5€ is dit echt wel fijn stoken. Gecombineerd stook momentje met zulk klein grut en ik ben een uur in de zevende hemel.. less is more en niet alleen grote boeketten en super knallen moeten de show stelen imo, dit ziet er veel belovend uit..

Komt er iig bij, als de prijs juist is! En als ik hem te pakken kan krijgen!

Rubro, goed bezig deze serie was mij niet eerder opgevallen, maar zitten een aantal mooie producten tussen dus jullie gaan zeker wat aan mij verdienen:D!

Vind hem zelf uitermate saai, maar denk dat dit potje wel wat is voor de vader met zoontje die op de 28ste pas aan vuurwerk beginnen te denken.
Het mooist in HD:

Hier word ik eerlijk gezegd gewoon een beetje droevig van... Dit is echt niks, zelfs die 5 euro zou ik er niet voor over hebben. Neem dan voor een beetje meer de Intensity uit deze collectie, dat zijn tenminste leuke crackling tails.

Back
Bovenaan