• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.com - oplichting

Ben ooit opgelicht door iemand die allerlei voornamen met als achternaam Janssen gebruikte en uit Nettetal kwam die heel veel gedupeerden heeft gemaakt met de verkoop van spullen op Marktplaats en die deze na betaling niet leverde en nu zie ik in bovenstaande artikel ene Sylvia Janssen staan die bij deze winkel zou werken.

Als ik Janssen en Nettetal hoor dat wordt ik meteen getriggerd.
Zou deze oplichter waarvan ik de echte naam en meerdere duidelijke privefoto's heb nu weer bezig zijn?

Laatst bewerkt:
Ben ooit opgelicht door ene Joeri Janssen uit Nettetal die heel veel gedupeerden heeft gemaakt met de verkoop van spullen op Marktplaats en die deze na betaling niet leverde en nu zie ik in bovenstaande artikel ene Sylvia Janssen staan die bij deze winkel zou werken.

Zou deze oplichter waarvan ik de echte naam en meerdere duidelijke privefoto's heb nu weer bezig zijn?
Waarom zou je iets via marktplaats vooruit betalen?

Iedereen is vatbaar voor oplichting, echter blijft 1 vuistregel altijd overeind:

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn... (hoef em niet af te maken, toch?)

Dat is een oplichter die op alle vlakken de boel flest, maar dat kan gewoon in Nederland. Maar 1 kilo te veel vuurwerk in je kofferbak wordt bestraft.
Als die gozer een scheet laat liegt hij nog.
En terecht want wij zijn "criminelen" , vergeet dat niet

Oplichters hebben vrij spel in Nederland. Wel slim om het nu met vuurwerk te doen. Dr complete linkse kliek ziet het vast door de vingers ...

Laatst bewerkt:
Ik had al een valletje met whatsapp opgezet, ik zeg van heb je fireball nog van Vuurwerkmania. Nee die komt later. En meerdere bewijsstukken. Ik zag al dat het adres vreemd was. Eerst stond het op dexsite, daarna niet meer. Heel fanatiek appen. Foto's van een totaal andere assortiment dat aanbood. Vond het maar een vaag gesprek.

Constant onze berichten liken toevoegen als vriend onder de naam van Sylvia Janssen. Heb ook direct mensen gewaarschuwd, en krijg ik een bericht van die Sylvia Janssen waar moeten mensen voor oppassen.

Back
Bovenaan