Lesli vuurwerk in het nieuws

Lol, budgetvuurwerk bij lesli. Ze gebruiken eindelijk een keer normale prijzen voor de nieuwe lijn en ze zetten het weer mooi erop!

College Oost Gelre steunt initiatief Lesli Vuurwerk voor nieuwe locatie
Gemeente Oost-Gelre

Gemeente Oost Gelre
27 januari 2010

--Persbericht-

College Oost Gelre steunt initiatief Lesli Vuurwerk voor nieuwe locatie vuurwerkopslag

Het College van B&W heeft positief gereageerd op een verzoek van Lesli Vuurwerk om de uitbreiding van de vuurwerkopslag aan de Visserijdijk toch mogelijk te maken. Het college is het onderzoek naar de mogelijkheden daarvoor inmiddels gestart, maar waakt ook voor teveel optimisme in afwachting van de resultaten van het onderzoek.

Zoals bekend loopt op dit moment een vergunningprocedure van Lesli Vuurwerk voor de opslag van consumentenvuurwerk op het terrein aan de Edisonstraat.

http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/1312763168/inp/2010/01/27/V100.htm

Depot voor vuurwerk bij Visserijdijk

LICHTENVOORDE - Burgemeester Henk Heijman ziet een mogelijke oplossing in het verschiet voor alle partijen, nu Lesli Vuurwerk onderzocht wil zien of de bestaande opslag aan de Visserijdijk kan worden uitgebreid.

Het voornemen om op het bedrijventerrein bij -voorheen- Atag-Etna aan de Edisonstraat bunkers te bouwen voor de opslag van consumentenvuurwerk had bij omwonenden vooral emotie losgemaakt. De bestaande bedrijfsbestemming van het terrein maakte de opslag mogelijk, mits de provincie een milieuvergunning daarvoor zou afgeven.

"We geloven nog steeds dat de beoogde manier van opslag daar veilig is, maar moeten nuchter vaststellen dat sinds de vuurwerkramp van Enschede bij veel mensen de emotie het van de ratio wint'', zegt Heijman. "En daarom werken we graag -maar zonder voorbarig optimisme- mee aan een onderzoek naar mogelijkheden voor opslag aan de Visserijdijk.''

Zie verder de Gelderlander van donderdag 28 januari

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/article6153876.ece

Die Heijman is tenminste wel realistisch en ziet het probleem helemaal goed.
Hoop voor Lesli dat er een goede oplossing komt, wel doodzonde, want de locatie waar ze nu met het kantoor zitten was dus onderdeel van dat nieuwe bestemmingsplan incl. de bunkers, ben benieuwd of ze daar dan wel blijven zitten of dat het dan te duur is.

Twee kleine nieuwtjes over Lesli Vuurwerk:
- Vandaag wordt de nieuwe collectie aan Doeland, Hubo en Multimate gepresenteerd
- Misschien gaat Ajax ook meedoen aan de "Fun for fans" pakketten

Toch handig dat Twitter.

Twee kleine nieuwtjes over Lesli Vuurwerk:
- Vandaag wordt de nieuwe collectie aan Doeland, Hubo en Multimate gepresenteerd
- Misschien gaat Ajax ook meedoen aan de "Fun for fans" pakketten

Toch handig dat Twitter.

Inderdaad Bert, bijzonder interessant:

Vanavond vuurwerk testen met Oostenrijkse klant!

Twitter

Ze leveren dus goed werk in oosterijk:)

De Pyroshopper producten zijn een schot in de roos!
Oostenrijkse klanten zijn onder de indruk!

Vandaag naar Hamburg, introductie vuurwerk van Lesli in Duitsland

Dit weekend worden door Barnt de teksten geschreven voor de nieuwe vuurwerk collectie van Lesli tijdens het vissen!

Twitter

Ik zag toch liever die blonde dame van zena met al dat vuurwerk, haha:p
Erg leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden via de twitter, is dat toch nog ergens goed voor:p

Opzich een leuke foto.. en het spreekt ook wel aan..
maar ik vind 'm persoonlijk minder pakkend als de chinees, wanneer deze gebruikt gaat worden voor merchandising.

wat een kwalitijd foto.
de rotjes van de rol liggen overal....
zecht genoeg he:D
waha zondergein vind de foto best stoer

Weer een nieuwtje over Lesli Vuurwerk:

Vandaag een nieuw product afgerond: Royalty, vijf producten in een box met vijf composities van rode en zilveren effecten

Twitter.

Ik vraag me af of dit gaat aanslaan (haha, ben wel heel voorbarig, dus daar geen comments over:p), 5 producten met maar twee kleurencombie's Klinkt een klein beetje eentonig. Achja, we zullen het zien in de loop van de tijd!:p

Een pakketje, welliswaar weinig kleurgebruik, maar als de prijs dan ook een beetje meezit (waar ik toch wel aan twijfel)...wie weet wat het dit jaar dan zal brengen!
In ieder geval, het eindoordeel laat voorlopig nog wel even op zich wachten.

Ik vind cakes met de zelfde kleur juist erg mooi.
Ze zijn perfect te gebruiken voor in een showtje.
En vooral als de prijs goed is.

Ik vind cakes met de zelfde kleur juist erg mooi.
Ze zijn perfect te gebruiken voor in een showtje.
En vooral als de prijs goed is.

Voor een showtje is dit inderdaad geen enkel probleem.
Maar ik kruip nu in de huid van de doorsnee consument, deze koopt een pakket van 5 producten, en ziet steeds dezelfde kleuren voorbij komen, ik denk niet dat de klant het nog een keer zal gaan kopen. Bij ons is het vaak het geval, valt iets tegen, ach we hebben nog meer sier. Maar bij veel mensen houd het op bij één pakketje. Haha, ik ben wel heel erg voorbarig merk ik, ik houd mn mond nu wel en wacht eerst de filmpjes wel af:p

Back
Bovenaan