Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top! Prachtige shows gezien.En? Hoe was het?
Volgens de facebookpagina van MDFHier inmiddels ook weer teruggekeerd van een 2 daagse trip naar Compiègne. De eerste keer les Mastees de Feu.
Locatie is schitterend! Ruim opgezet, goed toegankelijk en toch wel geinig om op een stoeltje te zitten te kijken naar het vuurwerk. Eten hebben we van te voren gedaan, want er stonden inderdaad veel rijen voor de eettenten. Het vuurwerk was op zich top, op de laatste show van Engeland na. Dat was echt een matige tot slechte show met veel te veel momenten waarin de lucht niet gevuld was en het balletje-balletje was.
Italië stak er voor mij met kop en schouders bovenuit. Heerlijke show met dikke kalibers, mooie speciale effecten en een lekker tempo. Finland was ook gaaf, maar veelal met singleshots op muziek. De manier van schieten van Italië heeft echter wel mijn voorkeur.
Opening en eindshow waren ook dikke prima! Vooral de eindshow had een dikke finale. Vet geschoten.
Wat Wesley al zegt, mocht dit passend zijn en in een weekend te doen zijn, dikke kans dat we hier vaker komen, maar het is geen must qua festival. Wél een erg leuke aanvulling!
De laatste show (voor de eindshow) was Italië... dus ik denk dat je wat door de war haaltHier inmiddels ook weer teruggekeerd van een 2 daagse trip naar Compiègne. De eerste keer les Mastees de Feu.
Locatie is schitterend! Ruim opgezet, goed toegankelijk en toch wel geinig om op een stoeltje te zitten te kijken naar het vuurwerk. Eten hebben we van te voren gedaan, want er stonden inderdaad veel rijen voor de eettenten. Het vuurwerk was op zich top, op de laatste show van Engeland na. Dat was echt een matige tot slechte show met veel te veel momenten waarin de lucht niet gevuld was en het balletje-balletje was.
Italië stak er voor mij met kop en schouders bovenuit. Heerlijke show met dikke kalibers, mooie speciale effecten en een lekker tempo. Finland was ook gaaf, maar veelal met singleshots op muziek. De manier van schieten van Italië heeft echter wel mijn voorkeur.
Opening en eindshow waren ook dikke prima! Vooral de eindshow had een dikke finale. Vet geschoten.
Wat Wesley al zegt, mocht dit passend zijn en in een weekend te doen zijn, dikke kans dat we hier vaker komen, maar het is geen must qua festival. Wél een erg leuke aanvulling!
Klopt de volgorde wel? Zie de volgorde wat Masters zelf aangeeft.Dat was weer een mooi weekendje Masters de Feu, voor mij inmiddels alweer de 6e editie.
Ook mijn voorkeur ging uit naar de show van Italië maar die wonnen gelukkig wel de publieksprijs.
Het was even een gekloot om alles op Youtube te krijgen i.v.m. de auteursrechten, heirdoor is helaas her en der de audio nu gedempt.
Hier alles shows in 4K
Openings vuurwerk - ArtEventia
JoHo Pyro - Finland
Martarello - Italië
Pyrotex Fireworx - United Kingdom
Slot vuurwerk - ArtEventia
De laatste show (voor de eindshow) was Italië... dus ik denk dat je wat door de war haalt![]()
Volgens de facebookpagina van MDF
Volgorde van schieten:
1 Engeland
2 finland
3 Italië
Voor dat de shows begon was nog niet bekend gemaakt wie er zou schieten, dit hebben ze gedaan om blindelings te kijken naar de show zonder ze weten wie er precies schiet. Dat zou namelijk eerlijker zijn.Dat is dan vreemd aangezien de aankondigings video's wel in de volgorde Finland > Italie > UK waren...![]()
Dan zou nu de volgorde wel moeten kloppenDat was weer een mooi weekendje Masters de Feu, voor mij inmiddels alweer de 6e editie.
Ook mijn voorkeur ging uit naar de show van Italië maar die wonnen gelukkig wel de publieksprijs.
Het was even een gekloot om alles op Youtube te krijgen i.v.m. de auteursrechten, hierdoor is helaas her en der de audio nu gedempt.
Hier alles shows in 4K
Openings vuurwerk - ArtEventia
Show 1 Pyrotex Fireworx - United Kingdom
Show 2 JoHo Pyro - Finland
Show 3 Martarello - Italië
Slot vuurwerk - ArtEventia