Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne (FR) 2023 21-09-2024

Added to Calendar: 21-09-24

Heb sinds april geprobeerd om toegang te krijgen met statieven. Maar helaas moet je een perskaart hebben etc...
Ik neem mijn camera's gewoon mee in de tas heb en 4 tal Gorillapods aangeschaft, dit mag dus wel.

Ik kom hier al sinds 2006 toen het nog Nuits de Feux heette. Blijft een geweldig evenement waar ik ieder jaar weer naar uitkijk.
Heb je nog tips qua parkeren? Makkelijk aldaar of beter verderop en een goed stuk lopen? We zitten een half uur lopen er vanaf qua slaapplaats ook.
Wellicht nog andere tips als veteraan?

Ik kies er al jaren voor om lopend te gaan vanaf onze slaapplaats. Een parkeerplek in de buurt vinden kan wel maar je moet geluk hebben en vroeg zijn. Na de laatste show is het ook een grote mensenmassa en is rijden erg langzaam. Mijn advies: lekker gaan lopen vanaf je hotel als dit een half uurtje is.

Ik kijk hier ontzettend naar uit. Voor het 3e jaar op rij aanwezig en ik vind het erg fijn om te zien dat dit evenement aan populariteit op het forum heeft gewonnen. De afgelopen jaren ging er een select groepje forumleden naar dit evenement, maar zo te zien hebben de positieve reacties er toe geleid dat er dit jaar meer liefhebbers overtuigd zijn om naar Les Masters de Feu te gaan. Erg benieuwd wat ze met het thema/genre Pop-rock neer gaan zetten. Vorig jaar was dit klassiek/opera en toen zijn er zelfs liefhebbers afgehaakt. Absoluut niet mijn favoriete muziek al moet ik zeggen dat ik mij er geen moment aan heb gestoord. Heb er zin in!

Back
Bovenaan