Les Masters de Feu 2026

Bedankt allemaal voor de foto's, films en de verslagen. Ben er 2 jaar geleden zelf geweest en het festival pakte me toen ook al niet echt, en nu ik de films maar ook de wat wisselende verhalen lees blijf ik er wel bij dat dit niet mijn festival is. Wel een dikke show hoor van Xena, gefeliciteerd ook wet de terechte 1ste prijs.

Ik heb exact het tegenovergestelde van Wesley hahaha. Ieder jaar wordt maar weer bevestigd dat dit precies mijn vibe is. 2029 mag Xena voor de gouden master strijden. 100% dat ik daar bij ben!

Het heeft allemaal iets. Italië ben ik nog nooit geweest maar volgens mij is dat écht intens beleven. Las Fallas is de hele setting er omheen gewoon magisch en dit heeft ook wel weer iets dat je op een luxe plek zit op een paardenrenbaan en 5 shows voor je bakkes krijgt. Ik zelf had wel wat moeite met die drones aan het einde, zeker omdat het meer en meer drones worden en je ze overal ziet opduiken. Ik hoop dat het voor het 10-jarige bestaan is geweest maar ben bang dat we ze volgend jaar nog veel meer gezien. Vond ook de eindshow buiten de concurrende shows niet veel soeps. Evenals de eerste show van Portugal trouwens, die was echt slecht.

Volgend jaar hopelijk weer met m'n snufferd op de eerste rij even wat mooie bommen zien.

Back
Bovenaan