FR1908
VWC lid
Delirium Café!Is er ergens een kleine meeting na de show? Café in de buurt ofzo?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Delirium Café!Is er ergens een kleine meeting na de show? Café in de buurt ofzo?

noted..Delirium Café!![]()
Ik ga mijn best doen!!Ik verheug me enorm op de beelden![]()
Als in "internet is doorgaans zeer kansloos als je daar bent"Yes! Super leuk!
Stemmen kan via de app.
Maar internet is wel beetje matig... Dus hopelijk bereik.
Ik neem de volgende keer wel een ethernet kabel van thuis mee.Als in "internet is doorgaans zeer kansloos als je daar bent"
Ja mag. Kleiner dan een liter en geen glas enzo idd.Ik neem de volgende keer wel een ethernet kabel van thuis mee.
Mag je wel eigen eten/drinken meenemen het terrein op (muv alcohol, glas etc)
1 was Portugal en 3 was Surex Polen.Heel mooi evenement gezien gisteren, 3 mooie shows. Echt top! Alles gaat in het Frans, Engels kennen ze daar niet, dus een beetje gissen wat er allemaal gezegd wordt. Voor ons was na de 3e show al vrij snel de conclusie dat de tweede by far de beste was. Echt enorm mooi geschoten. De derde is een goede tweede en de eerste show vonden we rommelig. Haalde het niveau niet. Wie weet welke 1 en 3 waren?
Aan het eind kwamen de drones er nog bij. Echt een hele gave toevoeging! Aanrader voor volgend jaar, echt helemaal top!