LompeBoer
VWC lid
Zal ons maatje Darkie volgend jaar voor 4 maal scheepsrecht gaan met Churros?T was wel weer feest met de voedselkraampjes, mijn god, wat een tyfusrij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal ons maatje Darkie volgend jaar voor 4 maal scheepsrecht gaan met Churros?T was wel weer feest met de voedselkraampjes, mijn god, wat een tyfusrij.
Tuuluk, Keep the meme alive!Zal ons maatje Darkie volgend jaar voor 4 maal scheepsrecht gaan met Churros?
Dat denk ik wel, daar moet ik later even na kijken.Heb je ook nog een foto met de tekst masters de feu met die drones en dan wat tof vuurwerk?
Heb je ook nog een foto met de tekst masters de feu met die drones en dan wat tof vuurwerk?
Zou ik ook graag zien kan ik die als banner gebruiken voor mijn Facebook, als je dat tenminste goed vindDat denk ik wel, daar moet ik later even na kijken.
Verwacht dat ook naar de volgende editie weer een contingent Nederlanders gaat. Heb zeker het voornemen om weer te gaan.Volgend jaar hopelijk weer met m'n snufferd op de eerste rij even wat mooie bommen zien.
Ik heb exact het tegenovergestelde van Wesley hahaha. Ieder jaar wordt maar weer bevestigd dat dit precies mijn vibe is. 2029 mag Xena voor de gouden master strijden. 100% dat ik daar bij ben!