Lelystad, Muzikale vuurwerkshow 25 juni 2011

als ik je zie dan weet ik het dan:):wink:
120%20kmu%20bord.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo , Ik zal er ook bij zijn, enne voor de liefhebbers de A6 is 130 km per uur dus svp het bord aanpassen. Veel plezier.

Hoi allemaal,

Zijn er mensen die gaan en die weten hoe je er het beste kunt komen? Moet je gewoon parkeren bij bataviastad? Want ik zou niet weten waar het precies is.

greetzzx

k dank je, ik zal kijken of ik dat ook kan vinden.
als het om half elf begint zal ik proberen om er kwart over tien te zijn.
ik heb er wel zin in om te zien wat het wordt.
greetzz

Zo ik ben weer terug van Lelystad.
Het was nat, Het waaide, de verkeersregelaars stuurden me weg van de kade.
Ik mocht uiteindelijk toch blijven. Mijn camera goed neergezet, begint het vuurwerk.
gaat werkelijk waar iedereen ineens de kade op ervoor staan.
Maargoed...
Het vuurwerk was errug mager. Er zaten een aantal mooie bommen bij, maar ik kon er verder echt geen touw aan vast knopen.
Het zou met muziek zijn? Misschien als het te horen was geweest, dat het dan nog iets duidelijker zou zijn, maar de muziek was niet te horen.
En tja, het vuurwerk? De finale was kort, wel veel goud, dat was dan wel mooi.
Aantal salutes op het einde.
Hmmzz.. Volgend jaar rij ik er niet weer heen voor zo'n show.

greetzzz

Ook een verslag van mijn kant.
Jawe opgepikt in zijn woonplaats en richting Lelystad gegaan.
Daar niet uit te komen waar het vuurwerk geschoten werd.
Toen begon de show, oeps ja hoor we staan voor een gebouw, waar achter vuurwerk geschoten werd.
Ik/we zijn naar een aanleg steiger gelopen, waar een x aantal boten/jachten aangemeert waren.
Hier had je mooi zicht op het vuurwerk.

Tja en verder.
Het was nat, niet echt koud, vochtig en het waaide te hard.
Toch maar me camera neergezet.
Helaas is wel 90% van me foto's verneukt omdat er steeds regendruppels op me lans kwamen.

Show vond ik niet echt goed.
Veel flowerbeds gezien, dat wel.
Maar het was leuker geweest dat er waar meer shells geschoten werd.
Maakt het plaatje wat completer.

Muziek, stop daarmee.
Heeft niks met het vuurwerk te maken en het voegt ook compleet niks toe.

Verder heb ik wel mooi vuurwerk gezien, maar een show kan ik het toch niet echt noemen.

Na de show stopte het met zachtjes regenen kwamen we al schuilend onder een marktkraam, Killerdome en Heartworm tegen met broer.

Al bijpratend zijn we rochting onze wagens gelopen en hebben we ook nog een patat verslaadje vos gespot.

Daarna zijn we weer richting rivieren gebied gereden.
O nee, we zijn het rivierengebied uit gereden.. :wink:

Laatst bewerkt:
Ik ben erin geslaagd de show op film te zetten, maar omdat thuis het internet eruit ligt nof niet de gelegenheid om te uploaden., zodra ik dat heb zal ik hem plaatsen!

Tjah, Nadat Jos me op gehaald had met z'n broer die richting op gereden daar aangekomen op de pier gaan staan. Het weer zat nog steeds niet mee zoals het de hele dag al niet mee zat, balen voor de Defqon-gangers!

Om 11 uur begon 'het' spektakel, hehe. Eerst een nummer zonder vuurwerk, dat gaat altijd zo dacht ik? Okee, moet kunnen. Daarna een nummer op strobes/bengalen die wel heel langdurig waren zeg. Je moet het maar verzinnen hea! een heel nummer met strobes/bengalen!

Daarna gingen we door naar een nieuw nummer... volgens mij waren de fakkelaars hun glas cola aan het zoeken ofzo, want een halve minuut konden we genieten van een zwarte lucht!

En tjah, zo is de hele show eigenlijk een beetje gegaan, het hele vuurwerk had totaal geen samenspel met de muziek en er werden bij ieder nummer gewoon wat cakes de lucht ingeramd en daarna weer wat simpele komeetcakejes met af en toe eens een paar leuke shells. Ook hadden we erg veel last van de rook, maar dat kun je natuurlijk de schieters niet kwalijk nemen, maar wel als ze onder de show ook nog een zootje bengalen ontsteken! Werden wel een aantal leuke shells ontstoken en de finale tjah, altijd leuk dat goud met blauw:) Maarja, niks moeilijks aan lijkt mij erna werd er nog een rijtje salutes de lucht in geramd waarna het gedaan was met de show!

Daarvoor heb ik dus in dat pokke weer gestaan daar! Nee, Lelystad, zoek eens een bedrijf die dat beter kan! Dan maar een kortere show, heeft het tenminste veel meer spektakel... Op Queen is prima te schieten hoor!

Film is ook helemaal niks geworden, ga ik dus ook niet uploaden, thanks to the rain!:)

kortom, had dus beter thuis kunnen blijven, maar wel weer even leuk die liefhebbers te hebben gesproken:)

Jos, bedankt voor het mee heenrijden en de gezelligheid samen met je broer en Gerco ook bedankt voor het terugrijden en de gezelligheid met Michel!

Laatst bewerkt:
Nee, Lelystad, zoek eens een bedrijf die dat beter kan! Dan maar een kortere show, heeft het tenminste veel meer spektakel... Op Queen is prima te schieten hoor!

Weinig budget?

En voor advies mbt veel spektakel in een kort tijdsbestek moet je bij de tentenbouwers zijn ;)

Weinig budget?

En voor advies mbt veel spektakel in een kort tijdsbestek moet je bij de tentenbouwers zijn ;)

Zal vast wel weer aan het budget hebben gelegen ja:wink: Maar wat ik al zeg dus, verkort de show dan... Maar dat wilde de organisatie dus ook niet! Was het maar net zoals in Italië of Spanje hier in Nederland:sad:

Back
Bovenaan