Lelystad, Muzikale vuurwerkshow 25 juni 2011

Zo daar gaat dat geld dus heen. Had beter in het budget van het vuurwerk gekund.

Bizarre prijs voor een paar uurtjes op een boot/schip. Tenzij ze er kaviaar severen en Chrystal schenken.

BELEEF SYMFONISCH VUURWERKSPEKTAKEL VANAF PARTYSCHIP

Lelystad – Na een jaar van afwezigheid zal er zaterdag 25 juni weer een symfonisch vuurwerk losbarsten in de Bataviahaven van Lelystad. Het evenement dat mede mogelijk gemaakt wordt door ABN AMRO bank en Noordersluis Bouwgroep zal dit jaar de rockformatie Queen eren omdat het 40 jaar geleden is dat de groep is opgericht en 10 jaar geleden dat Freddy Mercury overleed.

[/email]

Maak daar maar 20 jaar van .... :angry:

Weer volop feest tijdens de Bataviahaven-dagen met de Nationale Sloepenshow op 25 en 26 juni

Lelystad – Op 25 en 26 juni barsten de Bataviahavendagen weer los. Een gezellig en veelzijdig maritiem evenement in en rond de Bataviahaven in Lelystad. Het programma is breed en biedt voor een ieder wat wils. Voor de sloepen en bootliefhebbers is er de Nationale Sloepenshow. Rond de 140 sloepen, vletten en RIB’s zullen in en rond het water aanwezig zijn. Voor de aspirant sloepvaarder het perfecte moment om nog een keer het complete aanbod in sloepenland te kunnen aanschouwen. En dan is de afweging een stuk makkelijker te maken. Ook een proefvaart behoort tot de mogelijkheden. Maar ook voor de liefhebber die van mooie boten houdt is even lekker kijken, dromen en snuffelen natuurlijk ook goed.

Op beide dagen is er een maritieme markt, met meer dan 40 kramen vol nautische en minder nautische koopjes. Op deze markt staan ook weer een aantal oude ambachten. Dit jaar zullen onder meer een sigarenmaker, mandenmaker, nettenboeter en pottenbakker acte de presence geven. Dit jaar zorgt Artifest voor de nodige muzikale, culturele en culinaire afleiding. In meer dan 40 kramen tonen kunstenaars hun creaties. Er is op twee podia live muziek in alle genres, op het derde podium is een mogelijkheid je danstalent te showen. Met een springkussen en verschillende activiteiten is er ook voor de kleintjes is er voldoende te doen. Op verschillende plaatsen kan je lekker eten en drinken.

Op zaterdag vinden de Drakenbootraces plaats. Op onze site vind je veel meer informatie over dit spectaculaire evenement. Een van de teams bestaat uit Het College van Burgemeester en Wethouders van Lelystad. Komt dit allen zien! De zaterdagavond wordt knallend afgesloten met het door ECL georganiseerde symfonisch vuurwerk. Het thema dit jaar is Queen. Het vuurwerk wordt vanaf het water vlak voor de Bataviahaven afgestoken, dit wordt een spektakel.

Tijdens beide dagen kan je een rondvaart maken met de prachtige salonboot De Veerman van Kampen. De Bataviahavendagen zouden natuurlijk niet compleet zijn zonder een doorlopend optreden van het dames blaasorkest Pardoes. Zij zullen op verschillende momenten het dak er af spelen. Al met al een overvol programma, wat voor iedereen iets te bieden heeft. We nodigen u dan ook van harte uit om het weekend van 25 & 26 juni naar de Bataviahaven in Lelystad te komen.

Tijden:
Zaterdag en Zondag 25 & 26 Juni
10:00-18:00 uur: Nationale sloepenshow, Maritieme Markt, Blaaskapel Pardoes, Artifest Kunstmarkt en activiteiten.
Rondvaarten met de Veerman van Kampen worden aangegeven op de borden rond de haven.
Artifest culinair is op zaterdag geopend van 10:00-24:00 uur
Drakenbootrace zaterdag van 12:00-16:00 uur
Symfonisch vuurwerk zaterdag van 22:30-23:30 uur

Meer informatie www.bataviahaven.nu

een veelbelovend thema, Queen:).. Zoiezo een geweldige band en dat in combinatie met vuurwerk, kan erg mooi zijn, krijg ff een flashback naar Hoorn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Copyright:
De rode baron

deze show moet ik ook mee kunnen pakken.
Is in dde buurt, nu nog ff toestemming krijgen van de vrouw.
ik hoop dat ik dat krijg;-)
greetzz

Ik denk dat ik hier ook naar toe ga.
Gewoon gezellig en ik vond toen tijdens de meeting ook een fijne show.
Statief met fotocamera gaat ook mee.

@ de Knaller, als Jawe mee gaat, mag je wel met ons meerijden.

Ik denk dat ik hier ook naar toe ga.
Gewoon gezellig en ik vond toen tijdens de meeting ook een fijne show.
Statief met fotocamera gaat ook mee.

@ de Knaller, als Jawe mee gaat, mag je wel met ons meerijden.

Heel erg aardig. Maar ik ga eerst met een vriend overleggen of die mee wil, en anders hoor je het nog wel even.

Klinkt leuk! Iemand bij wie ik kan liften? (Amersfoort) :p

Geeft een spektakel als het vuurwerk goed op de muziek getimed is!

Houdt er wel rekening mee dat het een muzikale vuurwerkshow is en geen pyromusical. Dus de muziek zal ter ondersteuning zijn voor de sfeer, maar ik weet niet of je mag verwachten dat het allemaal goed getimed is.
greetzz

idd daarnaast heb ik van wagenvoort nog nooit een echte pyromusical gezien. En is deze show altijd met muziek geschoten. Zoals ik altijd zeg het is een show MET muziek en NIET een show op muziek.

Ik ben er niet erbij dan zit ik namelijk een paar kilometer verder op DefQon1 :D

idd daarnaast heb ik van wagenvoort nog nooit een echte pyromusical gezien. En is deze show altijd met muziek geschoten. Zoals ik altijd zeg het is een show MET muziek en NIET een show op muziek.

Ik ben er niet erbij dan zit ik namelijk een paar kilometer verder op DefQon1 :D

Gelukkig hebben ze daar ook een show he. Filmen of iets? Om het gemis van Lelystad goed te maken natuurlijk :wink:

Hebben we wel gedaan. Venlo voor Océ (de printergigant)Dit zijn alleen eenmalige shows.
Overigens is het vergelijken van Hoorn en Lelystad niet echt relevant.
Zijn zoals reeds genoemd andere shows een op muziek ander met muziek en de budgetten verschillen ook dag en nacht.

Dit jaar zal Lelystad ook anders als anders zijn vanaf ponton. Dit heeft voor de breedte van het vuurwerk consequenties.

Groeten,

Ik gaat wel even kijken Zaterdagavond. Eens kijken of Wagenvoort een net zo mooie show kan neerzetten als 2 jaar geleden.
Dat was wel een mooiere lokatie dan een ponton, maar op een ponton moet je er toch ook wel iets van weten te brouwen.

Hoveel meter liggen jullie voor de Bataviahaven eigenlijk?

Ik ben niet aanwezig. Zoals een paar anderen ben ik ook aanwezig bij het vuurwerk van Defqon 1, de muziek is een leuke bijkomstigheid daar haha.

Back
Bovenaan