[Pyrostar] Mega Flash 180

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Mega Flash 180
Artikelnummer: 3001
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 Stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Mega harde knalmat met 180 schoten van enkel grote knallers, Gaat harder dan de originele goudmat.
Prijs: € 13,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken PyroStar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
P1000263.jpg

Ik heb deze mat met oudjaarsdag meegemaakt, en was echt hard met veel snippers en veel rook. Zal het filmpje binnenkort uploaden.

Op het filmpje lijkt hij wel heel snel, niet nogal duur dan?(kan je toch beter voor een chainthunder gaan voor hem tempo?)

De chainthunder 240 van chooet is trouwens dit jaar echt heel hard. Maar deze mat heb veel snippers, wat die mat weer niet hebt, en deze mat gaat ook iets langzamer dan de chainthunder 240 van chooet. En meer rook ontwikkeling. En hij gaat denk wel even hard, of zelfs wat harder.

Echt een bizar harde mat deze, zeer kort maar krachtig.
Als je deze mat neerlegt duur hij slechts 2 seconde maar wel kicke

En opgehangen duurt deze iets meer dan 3 sec:) Geweldige mat. 'Kort maar krachtig' kan je zeker in deze mat terug vinden! En om over de snippers maar te zwijgen..

Vind hem persoonlijk te snel. Hierdoor krijg ik geen indruk van de kwaliteit van de tubes. De snelheid moet niet een compensatie worden voor de kwaliteit van de knal. Dit zie je vaak terug, hierbij refereer ik bijv naar de Thunderstorm, door de snelheid lijkt het nog iets maar een single tube knalt beduidend minder dan bijv. de bonbridge versie. Ik zeg overigens niet dat het hier het geval is, geen ervaring met deze mat. Maar meestal laat ik ze om deze reden al links liggen. Voor snelheid met lekkere dreunen neig ik eerder naar een traca.

Ik snap je standpunt. Wat ik je wel kan vertellen, is dat de chainthunder van chooet sneller gaat. De 240 shots mat duurt ook 2 seconde, en deze mat op de grond duurt ook 2 seconde.

Maar wat dat nu ook het geval is, is dat deze slomer gaat en ook nog eens harder. Dus de vergelijking is wel dat de tubes harder gaan dan die van de chainthunder van chooet.

Als je nog meer informatie wilt, de knallen zijn dof, hard en hebben veel snipper- en rookontwikkeling.

Een mat die erg snel voorbij is, maar die ook lang in je geheugen blijft hangen. Door de lage prijs is het niet echt een product waar ik over ga twijfelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan