Legendary 196's

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RFC141512
Artikelnaam: Legendary 196's
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 196
Effectomschrijving:
Cake A: Color comet tail to color strobe, brocade horsetail
color dahlia to color strobe, golden tail to brocade wave
Cake B: Golden tail to lemon/pink dahlia, to golden crackling palm w/lemon, w/pink,w/orange,w/sky blue, silver tail to orange/sky blue dahlia, golden tail to brocade wave
Cake C: Pink comet tail to gold willow to red blue, blue mine to titanium
salute, pink comet tail to gold willow to green blue,
golden tail to brocade wave
Cake D: Gold strobe tail to gold strobe willow, gold strobe tail to gold strobe
blue comet tail to red strobe willow blue dahlia, blue comet tail to red strobe blue dahlia, golden tail to brocade wave

Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: € 139,95

rfc141512-legendary-196_3d.jpg

Laatst bewerkt:
Leuke box. Alleen in het begin verpesten die kleine boeketten met zachte burst het een beetje. maar op het einde is het wel weer heel indrukwekkend.

Het einde is wel een groot spektakel! Begrijp alleen niet de keuze voor die kleine boeketten in het begin... Rubro heeft dat ook in een aantal boxen en dat vind ik echt zonde, hoort er naar mijn idee gewoon niet in.

Het einde is wel een groot spektakel! Begrijp alleen niet de keuze voor die kleine boeketten in het begin... Rubro heeft dat ook in een aantal boxen en dat vind ik echt zonde, hoort er naar mijn idee gewoon niet in.

Begin is bewust zo gedaan voor de opbouw. ipv van bv. crossettes nu een "horsetail-achtig" effect.

Ik vind dat juist wel gaaf! Ik vind niet dat je voor dit bedrag bij 196 shots mag klagen over kleinere boeketten.

Ondanks de wat eentonige effecten vind ik dit toch best wel een heel mooie box. Het tempo en manier waarop alles gelanceerd wordt is zeer goed te noemen. Zeker een om te onthouden en met korting zeer zeker te doen.

Vind het zelf niet echt wat. De horsetails qua opbouw snap ik, maar als ik de hoofdprijs betaal wil ik gewoon boeketten hebben. En dan het tweede deel ramt er gewoon weg te snel uit waardoor het bij mij rommelig overkomt.

Rommelig mss maar ook wel lekkere powerbak. Ben heel benieuwd of ze die horsetail salvo's elke keer zo mooi gespreid krijgen, dat zou wel 'n kunststukje zijn.

Deze box is aardig onderverdeeld zowel tussen de effecten als rustig en hard! Het einde is natuurlijk een lekker spektakel! Dat chaotische stoort mij absoluut niet!

dit "horsetail" effect kan gewoon niet met zo weinig kruit (om het iig mooi te krijgen). Voor de prijs vind ik hem gewoon niet goed genoeg, in tegenstelling tot de andere bakken want die zijn werkelijk prachtig!

Ik bedoel dat, dat effect eigenlijk alleen mooi uit de kleren komt bij wat zwaarder vuurwerk. Nederlands consumenten vuurwerk vind ik niet geschikt voor dit effect.

Back
Bovenaan