Legendary 196's

Ik hou wel van een ram/salvo bak. De horsetails komen idd niet echt uit de verf als dit werkelijk de bedoeling was.

Op zich wel een leuke bak, voor 00.00 een twijfelgeval voor mij, ivm boeketgrootte - zal eerst een winkeliersdemo moeten zien om te kunnen bepalen of deze er tussen past ;)

Ik vond de horsetails eigenlijk wel meevallen. Het verspreid krijgen zal niet gebeuren omdat de bombettes alle kanten opgaan in de lucht. Daar is volgens mij in het consumenten werk niet heel veel aan te doen. Hier lijkt het redelijk te kloppen. Dat het wel kan dat kan je ook wel zien aan de cake Brocade Waterfall van showtime. Daar zijn de horsetails ook redelijk verspreid. Het kan dus wel volgens mij.
greetzz

vind het heel moeilijk oordelen.

je ziet dat de wind duidelijk roet in het eten gooit dat het naar beneden word gedrukt.

wel heel erg bedankt voor de film.

Deze gister gezien op de demo van Harings in Almelo.

Doordat deze in salvo's schiet lijkt het nog ergens op, maar qua boeketgrootte viel deze echt in het niet bij de Cruel Traction die er aan vooraf ging.

Vanavond gezien. Ik zou hem niet aanraden. De snelle stukken zijn leuk, maar dan kan je net zo goed 4 heavy legends of gates of heaven doorlonten... de salutes in deze bak waren de zachtste die ik ooit heb gehoord, de sierbursts waren een stuk harder. Dit laatste was echt een afgang voor mij... leuk door het aantal schots, maar 500 gram delen door 49 schots kan mij niet bekoren...

heeft echt niemand deze gehad? ik zet hem in ieder geval op de lijst.
heb het filmpje nog een aantal keer bekeken en ik wil hem toch wel in het echt mee maken

Back
Bovenaan