Legendary 150's

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RFC141511
Artikelnaam: Legendary 150's
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 150
Effectomschrijving:
Cake A: Brocade crown tail to brocade crown with red strobe, brocade crown tail to brocade crown with green strobe.
Cake B: Red tail white strobe red star,blue tail white strobe blue star.
Cake C: Red tail red star silve chrys,green tail green star silver chrys.
Cake D: Purple tail purple star gold strobe,green tail green star gold strobe.
Cake E: Red tail red coco crackling, green tail green coco crackling.
Cake F: Red crossette ,silve tail chrys,green crossette, silve tail chrys.

Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoninhoud: 2/1
Richtprijs: € 57,50

rfc141511-legendary-150_3d.jpg

Laatst bewerkt:
Klopt die prijs? want zelfs de 72 shots is duurder.

Edit: inmiddels gezien dat de prijs klopt benieuwd waarom deze zo veel goedkoper is.

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit voor de prijs. Snap dat laatste potje niet? Combi crossettes/gogetters of mislukte crossettes, en gecombineerd met crackling shots of beiden uit zelfde tube?

Klein kaliber hoeft niet perse.. Maar wat me wel opvalt is dat bij de filmpjes ook ergens op de achtergrond het één en ander de lucht in gaat wat beetje verwarrend is met wat je ziet en hoort, ook bij andere productiefilmpjes van Royal valt me dat op. Maar op zich geen verkeerde box in mijn ogen en voor die prijs zeker niet verkeerd toch...

Ik vind dat tie er goed uitziet. Beetje rommelig maar wederom een leuke cbox voor in de avond.
Greetzzx

Klein kaliber hoeft niet perse.. Maar wat me wel opvalt is dat bij de filmpjes ook ergens op de achtergrond het één en ander de lucht in gaat wat beetje verwarrend is met wat je ziet en hoort, ook bij andere productiefilmpjes van Royal valt me dat op. Maar op zich geen verkeerde box in mijn ogen en voor die prijs zeker niet verkeerd toch...

Waarschijnlijk is dit een China filmpje. Dan houdt een fabriek een demo avond voor meerdere importeurs en worden er dus veel verschillende blokken gestookt. (lijkt mij de meest logische verklaring, maar als het niet zo is gaat iemand van RF dit zeker corrigeren :D)

Deze box kan nog wel s heel erg meevallen. Heb ook CBN gehad ook 12 in een karton kleine doos maar wel kaliber 30 mm en klappen als een malle en super uitwerkingen dus... Eerst maar s zien en dan weten we meer!

Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar deze box. zit in dubio om hem te bestellen. Ligt het aan mij of mis ik 1 blok in de film?

Zieter voor de centen in iedergeval leuk uit!
Ben benieuwd of dit een beetje kan concureren met de 6 pack etc.
Want dat is wat mij betreft de box to beat op dit budget.

Back
Bovenaan