Leeuwarden 13-12-2008 (DEMO)

moontan

VWC lid
Waar: Leeuwarden
Provincie: Friesland
Geschoten door: Nog niet bekend
Kaliber: consumentenvuurwerk demo Hardix
Wanneer: 13 december 2008
Tijdstip: 19.30 uur

Meer info volgt.
Raadpleeg voor deze demo ook:
http://megavuurwerk.hyves.nl/

Bijzonderheden: Ik heb de eer om te mogen omroepen bij deze show.
Mijn debuut in 2007 krijgt dus een vervolg. :p

Hardstikke leuk Fred dat je de vuurwerkshow van Mega Vuurwerk Leeuwarden zal gaan presenteren.

Indien er nog mensen zijn met leuke ideeen voor de show; laat je stem horen ;)

Alle laatste nieuwtjes mbt. de show en andere zaken rondom Mega Vuurwerk Leeuwarden kun je zien op:

www.megavuurwerk.hyves.nl

dus wordt nu lid en kom naar de show van op 13 december!!!

Jazeker Rob en ik heb er zin in.
Het is nog vroeg maar als t.z.t. de schietlijst bekend is zou jij deze dan hier online willen plaatsen?
Hoeveel producten werden er vorig jaar ongeveer geschoten?
Was er een Mega opkomst? :p

Ik zou toen ook heen gaan vorig jaar maar kwam een bezoek tussen :( dit jaar maar eens kijken of het wel lukt :)

Jazeker Rob en ik heb er zin in.
Het is nog vroeg maar als t.z.t. de schietlijst bekend is zou jij deze dan hier online willen plaatsen?
Hoeveel producten werden er vorig jaar ongeveer geschoten?
Was er een Mega opkomst? :p

Vorig jaar was er absoluut een mega opkomst! de politie kwam er nog aan te pas, zette de hele weg langs het gebouw voor de periode dat de show geschoten werd af. mensen stonden overal. echt gezellig. ik weet alleen dat de finale 48 "500-grammers" bevatte (staat filmpje van op de hierboven genoemde hyves) zodra er een schietlijst bekend is zal ik em online plaatsen.

Vorig jaar was het wel zo verschrikkelijk druk en gezellig dat inderdaad heel de Troelstraweg dicht zat en werd afgezet.

Kijken of dit jaar nog drukker wordt :p.

Leuk dat je debuut een vervolg krijgt Fred. Je wordt zo nog beroemd in Nederland :D

Laatst bewerkt:
De vuurwerkshow op 13 december zal worden gepresenteerd door:

Fred (MOONTAN) & PATRICK KICKEN (bekend van radio veronica en www.kicken.com)

De show zal dit jaar groter uitpakken dan ieder ander jaar en misschien zelfs wel 1 van Nederlands grootste en spectaculairste demo's ooit gaan worden.

Schietlijst Demo Mega Vuurwerk Leeuwarden

13 december vanaf 20:00u

Helaas kan ik het orginele Excell-bestand niet uploaden, dus heb een screenshot van de lijst gemaakt.

Laatst bewerkt:
Mooie lijst Rob, ziet er goed uit.
Zou je alleen mijn achternaam willen veranderen in : van Bruchem.
Thanks

Dank voor de correctie Rob.
Vind het trouwens een mooie lijst.
Goede opbouw van de show, en prachtig die halve finale en finale.
De hemel zal de 13e gaan schitteren boven Leeuwarden.

Vraagje: op de lijst staat de Galaxy, een nieuw product.
Heb jij daar al meer gegevens over?

even de lijst erbij gepakt, waar overigens nog iets opstaat wat ik niet kan plaatsen:

Cyber 19 shots cake: per stuk 22,50 / per 3 60 euro (weet jij wat dit voor cake is?)

info over galaxy op prijslijst: 15 shots, prijs in voorverkoop 12,95, daarna 17,95 tijdens verkoopdagen

verder weet ik helaas nog niks over de cake, zodra ik meer weet hoor je het van me.

bedankt voor je reactie over de show. ik heb geprobeerd iets speciaals te maken. in het begin wil ik de mensen goed laten zien wat uit een cake komt, daarom schieten we in de "voorronde" de cakes per 2 tegelijk (uitgezonderd de Ying & Yang en Brilliant Three die gaan per set)

Daarna gaan we de actie verdubbelen in de halve finale door dan per 4 te gaan schieten...

En de Finale moet natuurlijk een verrassing blijven, maar aangezien er een opbouw in de hele show zit ;)

Daarnaast heb ik getracht voor zover dat mogelijk was ook een opbouw in prijzen gemaakt.

Patrick Kicken gaf ook een top reactie op de show!!! hij neemt een week voor de show telefonisch contact met ons op, dus als jij nog vragen hebt, geef het mij dan even optijd door dan leggen wij dat aan hem voor.

Ik zal mij gaan beraden Rob, je hoort van mij.

Ik hoop dat er veel mensen op deze show afkomen.
Van de kant van de freaks is er wel grote concurrentie deze dag door de Zena Trophy.

Er is sinds afgelopen woensdag iets heel vervelends gaande.

onze hyves: www.megavuurwerk.hyves.nl staat aan de lopende band op zwart, met de tekst: deze hvyes is niet ok. dit komt door mensen die het volgens mij niet kunnen hebben dat de hyves de laatste tijd enorm veel nieuwe vrienden ontvangt.

hyves is namelijk zo gemaakt dat wanneer er 5 personen op de "dit is niet ok-knop" drukken in het linker menu de hyves automatisch op zwart komt te staan.

en nog leuker: hyves headquarters werkt alleen door de weeks, dus onze hyves staat al sinds vrijdagavond op zwart, waardoor sommige mensen denken dat er echt iets niet ok is aan de hyves.

het enige wat mensen kunnen doen is lid worden van: http://de-niet-ok-knop.hyves.nl/

het is namelijk belachelijk dat kwaadwilligen zomaar iemand zo lastig kunnen vallen zonder dat daar een terechte reden voor is.

dit heeft mijn hele weekend vergalt.

we staan nu op 23.198 leden, een super prestatie en ik hoop dat veel van deze leden naar de show komen fred, maar tis te hopen dat ik ze een uitnodiging kan sturen voor de show, want als deze constant op zwart staat zal dat moeilijk gaan.

Heel vervelend dit Rob.
Ik heb te weinig verstand van hoe dat achter de schermen van Hyves werkt.
Maar als hier sprake is van moedwillige inbraak is dat in en intriest.
Jij kan er niets aan doen man, jij doet alleen maar je best.
Laat je weekeinde niet verknallen, druk wordt het toch wel in Leeuwarden.
Reken daar maar op.
:bye:

bedankt voor je reactie fred.

en zulke dingen raken me best wel, daar ik hier enorm veel tijd in steek: vanaf juni ben ik hier iedere dag mee bezig en sla geen dag over, zelfs de zondagen ben ik er druk mee. het hyvesadres komt in de folder te staan en op de billboards. dus mensen saboteren de boel hier behoorlijk mee.
en natuurlijk komen er heel veel mensen op af, maar met de hyves zullen dat er vele malen meer worden.

na deze show zal heel nederland Fred van Bruchem in ieder geval kennen, laat dat maar aan mij over hahaha.

Let the show begin ;)

Rob, in het leven zit het vaak mee, maar soms ook wel eens tegen.
Het belangrijkste is dat de demo slaagt en dat de mensen tevreden naar huis terugkeren.
En de wereld hoeft mij niet te kennen hoor, ben niet uit op persoonlijke eer.
Ik vind het gewoon hardstikke leuk om te doen, zolang het maar met vuurwerk te maken heeft.

BTW: krijgen de mensen na afloop nog een onderkomen om gezamenlijk te meeten? Oliebollen en Gluhwein? :p

dat heel nederland je straks kent was meer een geintje hoor fred, beetje plagerig bedoelt haha

en we hebben inderdaad een meeting na de show. helaas niet met vuurwerk zoals ik eerst wilde, maar gewoon lekker bij elkaar zitten en gezellig napraten, na-eten, na-drinken, etc.

de meeting zal ongeveer anderhalf uur na de show zijn.

en je hebt helemaal gelijk het leven zit vol verrassingen, meestal positief, soms negatief.

maar we blijven lachen!

Back
Bovenaan