Leeuwarden 09-09-2011

Het meeste lawaai maakte nog wel hun vader, die constant zat van 'ah, moejes kijken joh! Jeeeeemig hee' :rolleyes: haha

Het was gister de trein/busreis wel waard (ondanks het koude uur wachten naderhand). Prachtige effecten gezien, geweldige kwaliteit. Dingen die ik als vuurwerkshowloze Noorderling, die niet kan reizen voor dikke shows, nauwelijks had gedroomd eens in ons landje in 't echt te zien. Jammer dat er veel is blijven staan, ik had al zo'n gevoel dat het niet zo lekker liep als 't moest. Maar desalniettemin ontzettend genoten! Heb de neiging deze schieters eens in de gaten te houden, of ze elders het kunstje met deze topproducten weer eens gaan vertonen.

Echt leuk om te horen dat de mensen die van ver kwamen het ook de moeite waard vonden.
Het blijft toch je stadsje nou? Ik heb weer even heerlijk kunnen kruit snuiven in ieder geval! Erg mooie shell's gezien! TOP.

Kom maar op met je mooie beelden Rob!!

Mijn beelden probeer ik morgen online te zetten: ik moet vandaag nog naar de opendag van Vuurwerkgigant Franeker om te filmen (iedereen is hier vandaag de hele dag welkom)

Vervolgens moet ik nog even wat beelden in & om Leeuwarden maken om aan de beelden van het Zuiderburen Vuurwerk toe te voegen. En daarna de boel bewerken / uploaden.

Ik plaats de beelden in ieder geval zsm. (de kwaliteit is niet 100% perfect door de luchtvochtigheid: mn groothoeklens heb ik er zelfs halverwege de show vanaf gedraait, je zult wel zien waarom :) )

Bedankt in ieder geval allemaal voor de super reacties, ook namens Pyroworks en de rest van het team en wellicht tot volgend jaar!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij deze mijn film!:)
Ook wil ik nog graag de bouwers, de jongeren en de buurt bedanken voor dit spektakel!:)

Jonge jonge wat heb ik er na mijn werk tegenaan moeten jagen om op tijd te zijn. Dwars door Leeuwarden heen geracet. En waarempel ook nog op tijd gekomen. :D

Prachtig en speciaal vuurwerk gezien. fantastisch dat dit in ons stadsje mogelijk was. JAmmer dat er dingen niet geheel goed lipen en er dus pauzes vielen, hoort er bij.... Complimenten aan bouwers en schieters het was meer dan de moeite waard.

Wat een mooie show zeg. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar wil de filmers toch even bedanken voor de films, want zo kan ik er toch nog van genieten.
Wat een dikke shells zeg, heerlijk.

Is het trouwens al bekend of dit een jaarlijks terugkerend evenement wordt? Dat zou natuurlijk wel heel erg mooi zijn.

www.vuurwerkbieb.nl @ Leeuwarden Zuiderburen Zomervuurwerk 09-09-2011

www.vuurwerkbieb.nl @ Leeuwarden Zuiderburen Zomervuurwerk 09-09-2011

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(ps. niet 100% topkwaliteit beeld ivm. de weersomstandigheden)

Het meeste lawaai maakte nog wel hun vader, die constant zat van 'ah, moejes kijken joh! Jeeeeemig hee' :rolleyes: haha

Tja,ik moet me ook altijd even van het omgevingsgeluid losmaken.
Misschien toch maar eens de BVD bellen voor een richtmicrofoon!

In ieder geval treffen we het maar in het noorden,met iemand als jou vuurwerkbieb,zoveel inzet!! THANKS!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan