Leeuwarden 09-09-2011

Kan iemand een indicatie geven hoelang deze show zou kunnen gaan duren? Het is voor mij nog al een eind rijden:P

Gr. Tobias

De duur zou ik echt niet kunnen zeggen! Wel heb ik van meerdere mensen gehoord, onder andere mensen die mee gaan helpen met bouwen, dat het echt een top show moet gaan worden met veelal kwaliteitproducten. Ik ben in ieder geval van de partij as vrijdag.

[offtopic] Was jij nou degene in Valencia dit jaar? Je was met je vriendin samen... De laatste dagen hebben we elkaar ontmoet, je bent ook nog in ons appartement geweest:)

@killerdome, klopt dat was ik:) haha ik ben er denk ik ook bij vrijdag dat spreken we elkaar nog wel denk ik:)

Jammer dat ik er niet bij kan zijn!
Tot maar liefst 8", dat is niet verkeerd. Tel daar de leuke actie van Mega Vuurwerk bij op en het aantal freaks dat er is die dag... Dan heb je echt een top evenement.

bij deze wil ik de bouwers alvast erg veel succes wensen!:D Ik zal duimen voor mooi weer, maak er iets moois van, maar dat moet wel goed komen!:)

Ik ben hier ook bij, tweede grote show in korte tijd in Friesland, wordt steeds beter hier.
Iemand enig idee waar ik het beste de auto kan parkeren? Ben niet zo bekend in dat gedeelte van Leeuwarden.

Laatste stukje van een bericht uit de Leeuwarder Courant van 8 September 2011:

Vuurwerk van jeugd voor saaie wijk
Jongerenwerker Jeremy Deug, die de jongeren begeleidde, is razend enthousiast over de show, die 'de mooiste van Friesland' moet worden. "Het belooft een echt spektakel te worden waar ook vuurwerkspotters van ver op af komen", vertelt hij.
Reacties op sites voor vuurwerkliefhebbers spreken boekdelen: "Zet Leeuwarden 9 sept 21.15 alvast in jullie agenda, want dan gaan Pyroworks & BigSmileFireworks de sterren uit de hemel schieten in het hoge noorden!!!
Lange stepperbeelden, barrages, watershells, mines, cakes en grote aantallen shells/cylinders van Chinese, Duitse en Italiaanse makelij..." Er is wel een waarschuwing vooraf. Bezoekers van buiten de wijk wordt dringend verzocht lopend of met de fiets te komen, in verband met de beperkte parkeerruimte.

Wat een geweldige show zeg! Super! Het weer was eerst wat regenachtig en licht mistig, maar gelukkig werd het vlak voor de show droog en helder.
Ik en mijn zoon hebben er van genoten!

Zeker een zeer goede show. Heb er echt van genoten. Aan het aantal camera's te zien zullen er snel beelden online komen. Daarnaast ook mijn complimenten voor de organisatie.

Was een ontzettend mooie show, helaas dat er soms wat stiltes in zaten (heb vernomen dat er wel het één en ander is blijven staan), maar de kwaliteit van de bommen maakt het helemaal goed!:) Heb er echt enorm van genoten!:D

Ps. Bedankt Nick/Casper voor de heerlijke hamburger!:D

Laatst bewerkt:
Was echt een super mooie show, zeker!
Jammer dat er enkele pauzes in zaten, maar dan kon de rook lekker wegtrekken en de lenzen schoongemaakt worden. :) Kwaliteit was echt super! Denk dat dit niet vaak in Nederland is of wordt geschoten. De 2 uur rijden was het zeker waard en hoop meer shows met dit soort kwaliteit te zien.

Rob en Pyroworks, super gedaan! :applause:

Dit was nou inderdaad een show die je niet vaak tegenkomt in Nederland, wel helemaal in het noorden van het land. Maar het was het rijden dik en dubbel waard hoor. Er werd zoveel kwaliteit geschoten, heerlijke steppers erbij ook, veel multicolourbommen gezien, iets wat ik geweldig vind. Al de bommen, single shots en mines waren van uitermate goede kwaliteit. Fluitbommen gezien, fluitmines gezien! Gewoon een show om van te genieten, jullie zullen het allemaal nog wel kunnen zien op de films die er gemaakt zijn door de verschillende liefhebbers aldaar. Toch nog leuk met een aantal mensen kunnen praten.

Geen spijt van gehad hierheen te gaan!

Sunseeker en vader thanks voor de gezelligheid en het meerijden!:)

Echt leuk om te horen dat de mensen die van ver kwamen het ook de moeite waard vonden.
Het blijft toch je stadsje nou? Ik heb weer even heerlijk kunnen kruit snuiven in ieder geval! Erg mooie shell's gezien! TOP.

Kom maar op met je mooie beelden Rob!!

Laatst bewerkt:
Erg jammer dat er een hoop niet is afgegaan, misschien door de regen dat er het een en ander is blijven staan? ik heb in ieder geval genoten van de mooie kwaliteitsbommen gisteravond, denk dat als alles goed was gegaan het een echte super show was geworden.

Respect voor de bouwers die twee dagen lang hebben staan bouwen.

Hierbij mijn film,

Back
Bovenaan